ورزشکاران المپیکی را بیشتر بشناسید؛

همراه با میثم نصیری در المپیک ریو

۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۰۰:۲۵:۵۴
کد خبر: ۴۳۵۷۹۵
همراه با میثم نصیری در المپیک ریو
میثم نصیری به دلیل مصدومیت جدی کشتی‌گیر احمد محمدی به عنوان آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در رقابت‌های المپیک انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم با توجه به عملکرد ضعیف سیداحمد محمدی در مسابقه‌های جام جهانی و تورنمنت ارمنستان و همچنین مصدومیت جدی این کشتی‌گیر،  به عنوان آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در رقابت‌های المپیک انتخاب شد.نصیری  در تورنمنت ارمنستان موفق به کسب مدال نقره شد، اما محمدی در این تورنمنت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وی زمانی که نماینده وزن 65 کیلوگرم در رقابت‌های المپیک انتخاب شد، در مصاحبه‌های مختلف خود گفت:  به بسیار خوشحالم از اینکه خبر انتخاب شدنم را به من دادید. از شما تشکر می‌کنم. آرزوی هر ورزشکاری است که برای کشورش در رقابت‌های المپیک مبارزه کند. من هم حس غرور دارم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشتی ایران در رقابت‌های المپیک  باشم.

میثم نصیری درباره کناره گیری احمد محمدی از رقابت‌های المپیک، بیان کرد: هر وقت سید احمد محمدی موفق به کسب مدال شده، اولین نفری بودم که به او تبریک گفتم و همیشه برای موفقیتش دعا کردم. امیدوارم همان طور که من همیشه درطول سال گذشته برای او دعا کرده‌ام او هم این بار من را دعا کند تا بتوانم در المپیک به موفقیت برسم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز