در حکمی از سوی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی؛

احمدی عضو شورای سیاستگذاری طرح ملی سنجش ارزش ها و نگرش های ایرانیان شد

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۶:۰۷
کد خبر: ۴۳۵۹۵۱
احمدی عضو شورای سیاستگذاری طرح ملی سنجش ارزش ها و نگرش های ایرانیان شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان را به عنوان عضو شورای سیاستگذاری طرح ملی سنجش ارزش ها و نگرش های ایرانیان موج سوم منصوب کرد.
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در حکم علی جنتی به دکتر احمدی آمده است:
توانمندی و اثربخشی در عرصه فرهنگ که با امر سیاستگذاری فرهنگی کارا و موثر قرین است، بیش از هر چیز نیازمند داده ها و شواهد معتبر از حوزه فرهنگ و اندیشه آحاد افراد جامعه است و طرح های ملی تولید با هدف چنین داده هایی اجرا می شود. 
 
برآیند این داده ها و مشاهدات نیز موجب فهم و درک علمی از مختصات جامعه ایرانی خواهد بود و تعامل و تبادل فکری اصحاب اندیشه را با حوزه اجرا و سیاستگذاری فرهنگی در پی خواهد داشت و در دست یابی به نگاه و سیاستی عالمانه در حوزه فرهنگ امری مهم به شمار می آید.
 
طرح ملی سنجش ارزش ها و نگرش های ایرانیان، از جمله مهم ترین طرح های ملی در عرصه فرهنگ است که مقدمات اجرای موج سوم آن، با تلاش چند ساله پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات این وزارتخانه فراهم شده است.
 
بر این اساس جنابعالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری طرح ملی سنجش ارزش ها و نگرش های ایرانیان (موج سوم) منصوب می شوید تا با مشارکت و همفکری کلیه اعضاء، یافته های این طرح در ارتقاء وضعیت اجتماعی جامعه ایرانی موثر واقع شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز