تیرانداز المپیکی همدان:

لازلو یکی از بهترین مربیان جهان است/بهتر از المپیک ۲۰۱۲ لندن در المپیک امسال ظاهر می شوم

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۸:۲۴
کد خبر: ۴۳۶۴۷۵
لازلو یکی از بهترین مربیان جهان است/بهتر از المپیک ۲۰۱۲ لندن در المپیک امسال ظاهر می شوم
مه لقا جام بزرگ با تمجید از عملکرد لازلو سوچک سرمربی تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: لازلو یکی از بهترین مربیان جهان است و در زمانیکه به ایران آمده اوضاع تیم ملی تیراندازی تغییر کرده و به برنامه ریزی وی اعتقاد کامل دارم و امیدوارم همراه وی در المپیک موفق باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، تیرانداز المپیکی همدان در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان فراملی در همدان اظهار کرد: از همه تقاضا دارم برایم دعا کنند تا بهترین نتیجه را رقم بزنند و بهتر از المپیک 2012 لندن در المپیک امسال ظاهر می شوم.

وی اضافه کرد: المپیک 2012 تجربه بسیار خوبی بود و از حریفانم در رقابت های اخیر که در فرانسه برگزار شود، شناخت خوبی کسب کردم و با آمادگی مطلوب گام به المپیک خواهم گذاشت.

وی تصریح کرد: البته حریف اول و آخر در تیرانداز خود ورزشکار است منتهی در اردوهای تدارکاتی با شیوه عملکرد سایر تیراندازان دنیا آشنا شدم و با بهترین وضعیت در این رقابت ها حضور می یابم.

جام بزرگ درباره تجهیزات تیراندازان اعزامی به المپیک گفت: اندکی اختلاف به لحاظ تجهیزات با حریفان قدرتمند خود در این رقابت ها داریم منتهی اردوهای تدارکاتی با حمایت بسیار مطلوب فدراسیون در کشورهای مختلف برگزار کردیم و امیدوارم حاصل تلاش اعضای تیم، کسب مدال های رنگارنگ باشد.

وی با قدردانی از مربی هیات تیراندازی و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برای فراهم شدن شرایط رسیدن به المپیک خیلی ها را زحمت دادیم و امیدوارم با دعای خیر مردم ورزش دوست بتوانم به نتیجه لازم دست یابم.

وی با تمجید از عملکرد لازلو سوچک سرمربی تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: لازلو یکی از بهترین مربیان جهان است و در زمانیکه به ایران آمده اوضاع تیم ملی تیراندازی تغییر کرده و به برنامه ریزی وی اعتقاد کامل دارم و امیدوارم همراه وی در المپیک موفق باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز