میرزاآقابیک خبر داد:

جذب اسپانسر برای دوومیدانی کاران تهرانی

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۵:۵۵
کد خبر: ۴۳۷۳۴۱
جذب اسپانسر برای دوومیدانی کاران تهرانی
معاونت ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان استان تهران برای دوومیدانی کاران تهرانی اسپانسر می آورد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، حسن میرزا آقابیک معاونت ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان استان تهران طی جلسه ای که امروز ظهر در محل اداره ورزش و جوانان استان تهران با حضور تعدادی از ملی پوشان و مربیان دوومیدانی استان تهران برگزار شد ضمن اشاره به مشکلات و مسایل موجود در پیش روی ورزشکاران و مربیان تهرانی در سخنانی به آنان گفت: با توجه به نبودن منابع و بودجه کافی نمی توان حمایت های درخور کار باارزش شما را به خوبی انجام دهیم. مشکلی که تمام ورزش کشور با آن روبروست هیات دوومیدانی استان تهران هم از آن بی نصیب نیست اما با توجه به همه این مسایل به شما قول می دهم مشکلاتی که از لحاظ امکانات سخت افزاری در پیست دوومیدانی وجود دارد برطرف کنم تا شما بتوانید به راحتی به ادامه تمرینات بپردازید.

وی افزود: مشکلاتی از قبیل نبود تشک پرش ارتفاع، پرش با نیزه، وزنه، دیسک و... همچنین مشکل عدم استفاده ورزشکاران پرتابی از چمن مجموعه شهید شیرودی به دلیل وجود برخی از قوانین، همچنین با توجه به مشکلات مالی ورزشکاران قول داد که برای ورزشکاران ملی دوومیدانی که اهل تهران هستند اسپانسر مالی محیا کنند تا مقداری از مشکلات مالی این ورزشکاران کاسته شود.در صورت امکان شاید بتوانیم تیم منسجمی متشکل از ورزشکاران تهرانی برای حضور در باشگاه های کشور محیا کنیم.

در این جلسه ورزشکاران و مربیانی نظیر سپیده توکلی، علی ثمری، مهدی زمانی، محمد بنی آدم، شاهین جعفری، محمدرضا وظیفه دوست، ایمان روغنی، طاهر کاظمی و کاوه سلامی حضور داشتند.

نظر شما