سایپا ۰-۱ پرسپولیس؛

کامیابی پروفسور با پراید سواری

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۳۹:۱۲
کد خبر: ۴۳۷۴۲۴
کامیابی پروفسور با پراید سواری
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ برتر شانزدهم موفق به کسب سه امتیاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس از ساعت 20:45 در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند و شاگردان برانکو موفق شدند با یک گل به پیروزی برسند تا در هفته نخست هر سه امتیاز را کسب کنند. کمال الدین کامیابی نیا در دقیقه 68 تک گل بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 3 پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد که مسلمان توپ را از سمت راست روی دروازه ارسال کرد و در یک رفت و برگشت توپ به گلر میزبان رسید.در دقیقه 4 تیم سایپا راهی هجده قدم پرسپولیس شد و دروازه بان میهمان توپ را به زیبایی مهار کرد.

وحید امیری یک موقعیت خوب در محوطه جریمه حریف بدست آورد که قصد داشت توپ را برای علیپور ساخته و پرداخته کند اما این موقعیت از دست رفت.فرشاد احمدزاده روی ارسال از جناح چپ با ضربه سر، توپ را از کنار دروازه سایپا به بیرون زد.

حملات پی در پی پرسپولیس در این دقایق با تشویق هواداران همراه شد.ارسال علی علیپور از جناح راست از خط عرضی پشت دروازه سایپا گذشت.

فرشاد احمدزاده در دقیقه 17 با یک حرکت زیبای در عرض، توپ را به سمت دروازه سایپا شلیک کرد که ضربه اش زمینی از کنار دروازه سایپا عبور کرد.

در دقیقه 21 بازیکنان پرسپولیس از چپ و راست آهنگ دروازه سایپا کردند که در آخرین موقعیت، توپ احمدزاده در دستان گلر سایپا قرار گرفت.

در دقیقه 22 سایپا برای مقابله با حملات پرسپولیس به جلو آمد اما در یک ضد حمله و توپ گیری وحید امیری، موقعیت خوبی نصیب فرشاد شد که ضربه اش بار دیگر از کنار دروازه میزبان به خارج رفت.

در دقیقه 24 هواداران با شعارهای خود یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس هادی نوروزی را گرامی داشتند.

در دقیقه 26 بازیکنان نارنجی پوش قصد حمله از جناح راست را داشتند که با تیزهوشی مدافعان پرسپولیس در تله آفساید قرار گرفتند.

از دقیقه 30 به بعد دو تیم اشتهای زیادی در ضد حمله نشان دادند و بارها و بارها دروازه یکدیگر را تهدید کردند تا اینکه در دقیقه 32 مهاجمان پرسپولیس به شدت دروازه سایپا را تهدید کردند.

در دقیقه 35 بازیکنان سایپا آهنگ دروازه پرسپولیس کردند که با هوشیاری سیدجلال حسینی و خط دفاعی، توپ مهار شد.

در دقیقه 36 برخورد سیدجلال با غلامرضا رضایی یک ضربه کرنر برای میزبان از سمت راست خلق کرد و در چند رفت و برگشت، سایپا بار دیگر از سمت چپ صاحب یک ضربه کرنر شد.ارسال زینالی در دستان بیرانوند قرار گرفت که گلر پرسپولیس با یک پرتاب بسیار بلند یک ضد حمله برای پرسپولیس و امید عالیشاه بوجود آورد که توپ با بی دقتی هدر رفت.

در دقیقه 39 پرسپولیس در چند حمله از جناحین روی دروازه سایپا، میزبان را مورد تهدید قرار داد و در انتها ضربه سر سید جلال از کنار دروازه نارنجی پوشان به بیرون رفت.

در دقیقه 41 علی علیپور در محوطه جریمه سایپا یک توپیگیری خوب کرد و با گلر میزبان تک به تک شد اما توپ او در دستان گلر خارجی سایپا قرار گرفت.فرشاد احمدزاده با خطا روی ابراهیم صادقی، از داور یک کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 43 سایپا بار دیگر از جناح راست حمله ای را روی دروازه پرسپولیس بوجود آورد که سیدجلال توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر از سمت راست ارسال و در ادامه ضربه دروازه برای پرسپولیس اعلام شد.

داور چهارم، دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول اعلام کرد.این مسابقه در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دو تیم در نیمه دوم بدون تغییر وارد زمین شدند.هواداران پرسپولیس که در نیمه اول به طور کامل تیم خودشان را تشویق کردند، از ابتدای نیمه دوم نیز تشویق تیم و بازیکنان را در دستور کار داشتند.

پرتاب های بلند بیرانوند، تشویق هواداران را به همراه داشت.در دقیقه 55 زینالی جای خودش را به علی قلی زاده از تیم سایپا داد.

سایپا در این دقایق به طور کامل در لاک دفاعی فرو رفته و چشم به ضد حملات دارد.مسعود حسن زاده به جای ابراهیم صادقی برای سایپا وارد زمین شد.پرسپولیس برای نزدیک شدن به دروازه سایپا از چپ و راست و عمق برنامه هایی را به اجرا می گذارد.

در دقیقه 61 سایپا ضد حمله ای را تدارک دید که ترابی بازیکن سایپا توپ را با اختلاف از روی دروازه بیرانوند به بیرون زد.

در دقیقه 66 وحید امیری با حرکت از جناح راست یک کرنر گرفت. ارسال احمدزاده با ضربه سر بازیکنان میزبان از جناح دیگر به اوت رفت. پرتاب اوت در یک رفت و برگشت به کمال کامیابی نیا رسید و ضربه سرضرب هافبک میانی پرسپولیس در دقیقه 68 اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

در دقیقه 71 سایپا از جناح راست صاحب یک ضربه کاشته شد. ارسال ترابی و دفع مدافعان پرسپولیس یک کرنر برای میزبان خلق کرد و توپ در یک رفت و برگشت دفع شد.

وحید امیری با خطا روی بازیکن سایپا، از داور کارت زرد دریافت کرد.فرشاد احمدزاده جای خودش را به احمد نورالهی داد.

سایپا در این دقایق برای جبران گل خورده حملاتی را تدارک می دید.همکاری علیپور و امیری، توپی را برای نورالهی ساخته و پرداخته کرد که ضربه او به بیرون رفت.

در دقیقه 78 مهدی طارمی به جای امید عالیشاه به زمین رفت. طارمی در اولین دقیقه حضورش در زمین با شوت محکمی دروازه حریف را تهدید کرد.

بازیکن سایپا روی مهدی طارمی خطا کرد و یک کارت زرد از داور گرفت.بازیکنان سایپا با بازی فیزیکی قصد جلوگیری از حملات پرسپولیسی ها را دارند.

حامد شیری جای خودش را به علیرضا علیزاده برای سایپا داد.در دقیقه 85 پلی یانسکی به جای ربیع خواه برای پرسپولیس به میدان رفت.

سایپا برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی به خرج می داد و پرسپولیس هم برای حفظ نتیجه، توپ و زمین با پاسکاری بازی را حفظ می کرد. داور برای نیمه دوم سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

 

سایپا صفر.......................................................... پرسپولیس یک

گل: کامیابی نیا 68

داور: شاهین حاج بابایی                                                    کمک‌ها: سجاد طوری و اسد حاج محمد

اخطار: فرشاد احمدزاده وحید امیری از پرسپولیس و سعید لطفی از سایپا

تماشاگر: حدود 20 هزار نفر

استادیوم: تختی تهران

بهترین بازیکن: کامیابی نیا

سایپا: الساندرو، سیامک کوروشی، حامد شیری، سعید لطفی، آنتونی لوپز، ابراهیم صادقی(59 مسعود حسن زاده)، روزبه شاه علیدوست، امید خالدی، علی زینالی(علی قلی زاده 56)، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی 

سرمربی: حسین فرکی

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه(85 پلی یانسکی)، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه(مهدی طارمی 77)، فرشاد احمدزاده(احمد نورالهی 73)، محسن مسلمان، وحید امیری و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز