به حاج صفی و نوروزی نیاز داریم

ویسی: عقیلی بیاید و سفید امضا کند!

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۲:۳۲:۳۸
کد خبر: ۴۳۷۴۳۲
ویسی: عقیلی بیاید و سفید امضا کند!
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: الیویرا روی خروج هایش مشکل دارد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سرمربی سپاهان پس از شکست یک بر صفر  مقابل پدیده گفت: ما شروع خوبی نداشتیم و نتوانستیم که بازی خوبی ارائه بدهیم، توپ و میدان دست ما بود، اما در آخر شکست خوردیم، درست است که نتوانستیم موقعیتی خلق کنیم اما به حریف هم موقعیتی ندادیم.  شرمنده هواداران شدیم. قول می‌دهم در ادامه جبران کنیم و در روزهای آینده دل هواداران را شاد کنیم.

ویسی در مورد اینکه انتظارات از او در سپاهان زیاد است، گفت: هر چه انتظارات بیش‌تر باشد ما هم انگیزه بیش‌تری داریم. مهم این است که تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار نگیریم و بتوانیم کار خود را انجام بدهیم و بتوانیم در میدان پیروز شویم. ما حداقل باید مساوی می‌کردیم و حتی می‌توانستیم پیروز هم شویم.

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد محرم نویدکیا اضافه کرد: او از نظر آمادگی هنوز شرایط خوبی ندارد اما در آینده بهتر خواهد شد و می‌تواند به ما کمک کند. محرم قطعاً پس از هفته چهارم و در تعطیلات می‌تواند به شرایط ایده‌آل برسد.

وی در مورد شرایط دنیل نوروزی اضافه کرد: ما متوجه شدیم او دو پاسپورته است. یک پاسپورت برای دانمارک و یک کدملی ایرانی هم دارد. به دنبال معافیت او هستیم که اگر درست نشود، صحبت‌های خوبی با احسان حاج‌صفی انجام داده‌ایم. او می‌تواند مشکل سمت چپ ما را حل کند. البته اگر مشکل دنیل نوروزی حل شود، بازهم حاج‌صفی را جذب خواهیم کرد. ما به هر دوی آنها نیاز داریم.

ویسی درمورد  گلر برزیلی تیمش و مشکل او روی خروج ها گفت: هرچند موقعیت زیادی روی دروازه ما خلق نشد اما قبول دارم او روی خط دروازه می‌ایستد و باید کمی تحرکش بیش‌تر باشد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به ادعای هادی عقیلی مبنی بر اینکه حاضر بوده با سپاهان سفید امضا کند، گفت: اگر او این موضوع را قبول دارد همین فردا بیاید و با سپاهان قرارداد ببندد. علی احمدی هم اوایل می‌گفت برای سپاهان رایگان بازی می‌کند، اما وقتی مبلغ را به او گفتیم، با این مبلغ موافقت نکرد. بازیکنانی با قراردهای یک میلیارد و 600 میلیون تومانی به سپاهان آمدند اما، ما اکنون این وضعیت مالی را نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز