هیچ جایگاهی را به کسی نفروخته ام

عبدی افتخاری: با فکر و عمل، مدیریت اسکی را پیش خواهیم برد

۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۸:۵۸
کد خبر: ۴۳۷۷۹۴
عبدی افتخاری: با فکر و عمل، مدیریت اسکی را پیش خواهیم برد
رییس جدید فدراسیون اسکی با تاکید بر همکاری و تعامل، مدیریت اسکی را پیش خواهیم برد، گفت: با توجه به موج نگرانی که در خانواده اسکی وجود داشت، تصمیم گرفتم در این انتخابات شرکت کنم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سید عبدی افتخاری چهارشنبه پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی که با 20 رای از مجموع 26 رای توانست ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به موج نگرانی که در خانواده اسکی وجود داشت، تصمیم گرفتم در این انتخابات شرکت کنم و اعضا نیز مرا به عنوان سکاندار فدراسیون انتخاب کردند.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم که با تمام توان، اسکی کشور را در مسیر رو به جلو پیش ببریم و از همه دعوت می کنم که در این امر ما را یاری کنند.
 
رییس جدید فدراسیون اسکی گفت: تا این لحظه هیچ جایگاهی را به کسی نفروخته ام و از این پس هم نخواهم فروخت و با فکر و عمل، مدیریت اسکی را پیش خواهیم برد. از کسانی که همراه ما هستند برای توسعه این رشته دعوت خواهم کرد. برای بهبود وضعیت اسکی، از نیروهای جوان و تحصیل کرده این رشته استفاده خواهم کرد. 

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی امروز برگزار شد و سید عبدی افتخاری با 20 رای از 26 رای اعضای مجمع، به مدت چهار سال ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز