با حضور پر شور هواداران و جمعی از مسئولان سیاسی و ورزشی برگزار شد

همایش یادبود و رونمایی از تندیس بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر

۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۰:۳۵
کد خبر: ۴۳۸۵۳۲
همایش یادبود و رونمایی از تندیس بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر
اولین همایش یادبود و رونمایی از تندیس بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر با حضور پرشور هواداران و مسئولین ورزشی و سیاسی در سالن شهید باهنر نوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از نوشهر؛ این مراسم با حضور خانواده مرحوم درویش، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، انوشیروان محسنی، ریاست سازمان بهزیستی کشور، قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهرف چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، شادمان، فرماندار نوشهر، حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، اعضای شورای شهر نوشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر، بازیکنان اسبق و پیشکسوتان باشگاه و جمعی از هواداران پرشور شموشک برگزار  شد.

در ابتدای این مراسم باشکوه دختر مرحوم درویش از تمامی کسانی که در این مراسم برای زنده نگه داشتن نام مهندس درویش حضور پیدا کردند تشکر کرد.

پخش کلیپ های خاطره انگیز از نمایش غرور آفرین شموشک در لیگ برتر و حضور فعال و همیشه در صحنه مهندس درویش پخش دیگری از این برنامه بود که با تشویق های حاضرین همراه شد.

در ادامه تعدادی از قدیمی های باشگاه شموشک با حضور در جایگاه، از دوران فوتبالی و حضور در کنار مهندس درویش گفتند، خاطراتی که یاد مهندس دوست داشتنی را در این مراسم باشکوه زنده کرد.

رونمایی از تندیس مرحوم مسعود درویش، بنیانگذار و مالک باشگاه شموشک نوشهرف بخش بعدی این برنامه بود. این اتفاق فرخنده توسط کانون هواداران شموشک به صورت کاملا خودخواسته و خود جوش و در اقدامی کاملا دلی و معرفتی انجام شد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، که در این مراسم حضور یافت و طی سخنانی یاد و خاطره مهندس درویش را گرامی داشت  قول اختصاص یک سهمیه و حضور شموشک نوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل آتی را به نوشهری ها داد تا این تیم در فصل آتی در لیگ دسته دوم حضور پیدا کند.

گفتنی است به رغم حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم، غیبت غلامرضا بهروان، رئیس هیات فوتبال مازندران، هادی خلردی، نایب رئیس و حمید رسولی دبیر هیات فوتبال مازندران،  تعجب برانگیز بود.

غیبت مسئولان هیات فوتبال مازندران که کاملا مشهود بود در حالی اتفاق افتاد که دعوتنامه هایی با امضای فرماندار نوشهر برای آنها ارسال شد ولی به رغم حضور رئیس فدراسیون فوتبال و حتی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران مشخص نیست چرا مسئولان هیات فوتبال استان از حضور در این مراسم امتناع کردند؟!

3

12

13

11

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز