پس از تساوی مقابل ژاپن؛

هندبالیست‌های جوان ایران برای مقام هفتمی به مصاف اردن می‌روند

۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۷:۰۸
کد خبر: ۴۳۸۵۴۸
هندبالیست‌های جوان ایران برای مقام هفتمی به مصاف اردن می‌روند
هندبالیست های جوان کشورمان در مرحله اول گروهی برابر اردن به پیروزی پر گلی دست یافته بودند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم هندبال جوانان کشورمان جمعه شب با قبول شکست در آخرین دیدار خود در مرحله دوم گروهی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی رقابتهای جهانی در اردن باید برای کسب مقام هفتم یا هشتمی به مصاف تیم میزبان برود. 

دیدار بین دو تیم ایران و اردن در حالی عصر شنبه در امان برگزار می شود که پیش از این هندبالیست های جوان کشورمان در مرحله اول گروهی برابر اردن به پیروزی پر گلی دست یافته بودند. 

تیم هندبال جوانان در شرایطی باید برای کسب مقام هفتم یا هشتمی مسابقه دهند که در آخرین مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۴ تبریز تنها با یک اختلاف گل برابر تیم ژاپن متوقف شده و در رده چهارم آسیا ایستادند و این بار شاهد سه پله سقوط در رده بندی آسیا برای این تیم هستیم. 

در پایان مرحله دوم گروهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا چهار تیم قطر، عربستان، کره جنوبی و ژاپن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که از بین این چهار تیم سه تیم اول مجوز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان سال ۲۰۱۷ الجزایر را بدست می آورد. 

پانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی رقابتهای جهانی از اول تا یازدهم مردادماه در اردن برگزار می شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز