برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تکواندو؛

احمدی: تاکنون ۵۵ ورزشکار مدافع حرم، شهید شده‌اند/ جامعه ورزشی هرگز شهدا را فراموش نمی‌کند

۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۸:۰۲
کد خبر: ۴۳۸۶۱۵
احمدی: تاکنون ۵۵ ورزشکار مدافع حرم، شهید شده‌اند/ جامعه ورزشی هرگز شهدا را فراموش نمی‌کند
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در دو سال اخیر 55 ورزشکار مدافع حرم به مقام والای شهادت رسیده‌اند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم خاکسپاری شهید گمنام در فدارسیون تکواندو در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس پنج هزار ورزشکار شهید شدند و در دو سال اخیر 55 ورزشکار مدافع حرم به مقام والای شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه  جامعه ورزشی در میادین مختلف از عزت و اعتبار کشور خود دفاع کرده‌اند، اضافه کرد: ورزشکاران با روحیه پهلوانی در رقابت‌های مختلف ورزشی گام بر می‌دارند و با پیروی از ایثار و فداکاری شهدا برای عزت و افتخار کشور در رقابت‌های مختلف ورزشی می‌جنگند.

احمدی با تاکید بر اینکه حضور شهید گمنام در فدارسیون تکواندو چراغ راه شهدا است، افزود: جامعه ورزشی هرگز شهدا را فراموش نمی‌کنند، حضور شهید گمنام در فدارسیون تکواندو نشان دهنده آن است که ورزشکاران پیرو غیرت و روحیه پهلوانی هستند.

وی اشاره کرد: شهدا در راه عزت کشور در میدان جنگ، صادقانه و بدون انتظار حضور یافتند و در این راستا ورزشکاران هم باید حضور بدون توقع در رقابت‌های ورزشی داشته باشند.

احمدی در پایان با بیان اینکه در آستانه رقابت‌های المپیک، تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تکواندو انجام شد، گفت: ورزشکاران المپیکی با الگو از روحیه پهلوانی  این شهید به رقابت‌ بزرگ المپیک گام برمی‌دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز