می‌توانستیم با نتیجه بهتری به پیروزی برسیم

جهانبخش: پیروزی با یک گل هم خوشحال کننده است

۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۷:۰۶
کد خبر: ۴۳۸۶۳۹
جهانبخش: پیروزی با یک گل هم خوشحال کننده است
بازیکن ایرانی تیم آلکمار گفت: آلکمار دوران آماده‌سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم آلکمار هلند با حضور علیرضا جهانبخش موفق شد برابر نماینده یونان به برتری برسد که بازیکن ایرانی آلکمار یکی از تاثیرگزارترین بازیکنان این میدان بود.

جهانبخش در این خصوص گفت: می‌توانستیم با نتیجه بهتری به پیروزی برسیم و با حاشیه امنیت بیشتری راهی یونان شویم اما اکنون هم باید امیدوارم باشیم، شکست نخورده‌ایم که اینگونه مورد انتقاد قرار بگیریم.

وی ادامه داد: می‌توانستیم نتیجه بهتری در لیگ اروپا برابر PAS Giannina یونان کسب کنیم، اما پیروزی با یک گل هم خوشحال کننده است.

تیم آلکمار با حضور 63 دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش توانست دیدار رفت برابر جانینای یونان در لیگ اروپا را با برتری یک بر صفر پشت سر بگذارد و 14 مرداد ماه در بازی برگشت تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

وی افزود: در نیمه اول معقول و منطقی تر بودیم اما در نیمه دوم کمی عقب نشینی کردیم. از نتیجه به دست آمده خوشحالم. در دقایق پایانی بازی چندان خوب نبودیم و باید بهتر کار کنیم. در بازی برگشت باید تمرکز بیشتری داشته باشیم زیرا بازی آسانی برابر حریف یونانی نخواهیم داشت.

جهانبخش در خصوص عملکردش در اولین بازی فصل جدید لیگ اروپا عنوان کرد: آلکمار دوران آماده‌سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است، اما به نظر می‌رسد اولین بازی رسمی همیشه سخت و دشوار است. این اتفاق فقط مربوط به تیم آلکمار نمی‌شود و من هم از این قاعده مستثنی نبوده‌ام. بهترین بازی خود را برابر نماینده یونان انجام ندادم، اما در بازی‌های آینده بهتر خواهم شد.

مهاجم ایرانی تیم آلکمار در پایان خاطرنشان کرد: تازه در شروع فصل هستیم و نیاز به حرکت رو به جلو و تلاش مستمر داریم. سال پیش به نوعی به وینسنت جانسن تعلق داشت اما این فصل شاید فقط به من تعلق داشته باشد. چرا که نه؟ تمام تلاشم را به کار خواهم بست که در هر بازی بهتر از بازی قبل شوم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز