هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس- فولاد؛ لشکرکشی ارتش سرخ به صدر

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۷:۴۷
کد خبر: ۴۳۸۷۶۹
پرسپولیس- فولاد؛ لشکرکشی ارتش سرخ به صدر
پرسپولیس در دومین گام خود در لیگ شانزدهم در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خواهد بود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و فولاد روز دوشنبه از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان برانکو که در اولین بازی خود در لیگ شانزدهم توانستند از سایپا با برد عبور کنند حالا برابر فولادی قرار خواهند گرفت که بازی اول خود را مقابل ماشین‌سازی واگذار کرد. بردی که پرسپولیسی‌ها در هفته اول در خارج از آزادی به دست آوردند باعث خواهد شد که در این بازی با روحیه مضاعف پا به میدان بگذارند. سرخ‌پوشان که فصل گذشته به خاطر تفاضل گل جام قهرمانی را از دست دادند و با خوردن گل‌های زیاد یکی از بدترین خط دفاع‌های لیگ را به خود اختصاص دادند حالا به نظر می‌رسد که با وجود علیرضا بیرانوند درون دروازه و همچنین وجود سیدجلال حسینی در قلب دفاع در لیگ شانزدهم شاهد خط دفاع منسجمی از سرخ‌پوشان باشیم. در بازی هفته اول نیز این موضوع به درستی خود را نشان داد و سیدجلال نمایش  قابل قبولی در کنار ماهینی داشت.

یکی دیگر از بازیکنانی که نمایش قابل قبولی در هفته اول داشت وحید امیری بود. او با وجود اینکه اولین بازی رسمی خود را برای سرخ‌پوشان انجام می‌داد، ولی بسیار موثر در زمین ظاهر شد و توانست موقعیت‌های خوبی در زمین ایجاد کند و خودش نیز موقعیت دو سه گل را در این بازی داشت. به نظر می‌رسد رفته رفته این بازیکن بتواند جای خودش را در پرسپولیس باز کند و به یکی از مهره‌های ارزشمند برانکو تبدیل شود. با وجود امیری، طارمی، عالیشاه و علیزاده در این فصل شاهد یک پرسپولیس هجومی‌تر نسبت به فصل قبل خواهیم بود. امیری در بازی مقابل فولاد نیز می‌تواند مهره ارزشمند تیمش باشد و بستر پیروزی سرخ‌پوشان را مهیا کند.

در طرف دیگر فولاد که در نیم فصل دوم سال گذشته به یکباره احیا شد و توانست خودش را از ته جدول جدا کند و در لیگ برتر باقی بماند در هفته اول این فصل در مقابل ماشین‌سازی یک باخت خانگی را به دست آورد. فولادی‌ها امیدوارند که در این فصل با هدایت نعیم سعداوی بتوانند ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کنند. البته کار فولاد در این بازی سخت خواهد بود چون باید در آزادی مقابل هواداران پرشور پرسپولیس بازی کند.

ساسان انصاری بهترین گلزن فولادی‌ها در فصل گذشته که توانست 9 گل را به ثمر برساند حالا در این فصل در ترکیب پرسپولیس قرار دارد و اگر با تصمیم برانکو در زمین حاضر شود، قطعا انگیزه‌های زیادی خواهد داشت که در مقابل تیم سابقش نمایش خوبی را داشته باشد. انصاری در بازی اول مقابل سایپا نیمکت‌نشین بود و احتمالا در این بازی در ترکیب اصلی برانکو قرار می‌گیرد. همچنین در طرف مقابل وجود  سعداوی روی نیمکت فولادی‌ها که یکی از پرسپولیسی‌های با سابقه است، می‌تواند به جذابیت این بازی کمک کند. در این بین نباید از وجود اسماعیل شریفات به عنوان یک استقلالی در ترکیب فولاد غافل شویم.

پرسپولیس تهران........................................................................فولاد خوزستان
 
ورزشگاه: آزادی تهران
 
اسامی داوران:
سید مهدی سیدعلی – آرمان اسعدی – مهدی عالیقدر – حسن اکرمی
 
ناظر داوری: حیدر شکور
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز