سایپا فقط مساوی می خواست

گل محمدی: دوست دارم تا رضاییان به ذوب آهن بیاید

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۲:۲۵
کد خبر: ۴۳۹۱۴۰
گل محمدی: دوست دارم تا رضاییان به ذوب آهن بیاید
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: نیمه اول تیم حریف دفاع فشرده ای داشت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: از نتیجه راضی نیستم چون بازی در زمین خودمان برگزار می شد. نیمه اول تیم حریف دفاع فشرده ای داشت و در مجموع بازی خوبی نبود. 

وی ادامه داد: بازیکنان ما خوب بازی کردند اما در دو بازی اخیر دو گل خوردیم که روی اشتباهات خودمان بود. این مساله ما را آزار می دهد. بچه های ما سعی کردند کنترل بازی را به دست بگیرند و فشار بیشتری بیاوریم که خوشبختانه توانستیم گل خورده را جبران کنیم. نیمه دوم بهتر عمل کردیم و می توانستیم به گل برسیم. در مجموع بازی سختی بود. سایپا برای گرفتن یک امتیاز آمده بود و این کار ما را سخت کرده بود.

گل محمدی در ادامه درباره عملکرد خط حمله ذوب آهن بیان داشت: ما پارسال هم مشکل خط حمله داشتیم.  الان دو، سه مهاجم خوب داریم. باید یک زوج خوب پیدا کنیم. یاسر فیضی به نظرم می تواند پدیده ما باشد. رجب زاده و مرتضی تبریزی نیز هستند که می توانند این مشکل را حل کنند. من به فورواردهایی که داریم امیدوارم و از این بابت نگران نیستم. امسال لیگ سخت تری را داریم و بردن سخت شده است. ما باید سعی کنیم موقعیت سازی بیشتری داشته باشیم. نبود قاسم حدادی فر برای ما مشکل ساز شده است چون او بازیسازی می کرد. 

وی اذعان داشت: بازیکن گرفتن در این مقطع سخت است. نمی خواهم بازیکن معمولی بگیرم. باید کسی را بگیریم که در حد قاسم حدادی فر باشد.  از الان به بازی بعد فکر می کنیم. ما چند بازیکن جدید داریم که نیاز به هماهنگی دارند در بازی های آینده بهتر کار خواهیم کرد. 

گل محمدی درباره اینکه آیا علاقه دارد رامین رضاییان را به خدمت بگیرد یا نه عنوان کرد: رضاییان اگر شرایط جذبش فراهم شود من دوست دارم با ما باشد. بدانم که می آید روی او فکر می کنم چون بازیکن تیم ملی کشورمان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز