معینی: جوانان شهریورماه به لهستان اعزام می‌شوند

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۹:۴۴
کد خبر: ۴۳۹۴۱۲
سرپرست کمیته فوتبال گفت: تیم ملی جوانان اواسط شهریور ماه به لهستان اعزام می‌شوند تا پس از برپایی اردوی تدارکاتی، یک بازی دوستانه با تیم ملی جوانان این کشور برگزار کند.

به گزارش گروه ورزش برنا، فریدون معینی سرپرست کمیته جوانان درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان به میزبانی رامسر و یزد برگزار شد، اظهار داشت:  در اردوی تدارکاتی یزد، مسئولان هیات فوتبال استان یزد همه‌ی امکانات مطلوب را در اختیار تیم ملی قرار داده‌اند.

وی افزود: تمرینات بازیکنان زیر 16 سال با انگیزه مناسب در حال پیگیری است و کادر فنی این تیم هم با پیگیری و تمرینات مکرر در دستور کاری بازیکنان قرار دارد.  همچنین دو بازی دوستانه هم ملی پوشان برگزار خواهند کرد که مورد ارزیابی و محک کادر فنی قرار می‌گیرد.
 
معینی با تاکید بر اینکه  شرایط آمادگی این تیم مناسب است، اضافه کرد:  امیدوارم تیم تا فرصت باقیمانده، به آمادگی صد در صد برسند و عملکرد قابل قبولی را در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا از خود به جای بگذارند.
 
سرپرست کمیته جوانان در ادامه درباره تیم ملی جوانان و برگزاری بازی تدارکاتی با تیم لهستان گفت: تیم ملی جوانان اواسط شهریور ماه به لهستان اعزام می‌شوند تا پس از برپایی اردوی تدارکاتی یک بازی دوستانه با تیم ملی جوانان این کشور برگزار می کند.
 
وی ادامه داد: بازی با تیم های اروپایی باعث می شود تا آمادگی ملی پوشان ارتقا  یابد، و در این مسابقه کادر فنی ارزیابی دقیقی از عمکلرد تیم خواهد داشت.
 
معینی بیان کرد: پس از بازگشت تیم ملی جوانان از لهستان و استراحتی کوتاه، این تیم به تورنمنت چین اعزام می شود و با تیم های غنا، قزاقستان و چین به رقابت می پردازد.
 
وی در پایان گفت: برنامه تدارکاتی جوانان  پیش از اعزام به رقابت‌های نهایی قهرمانی آسیا در بحرین مطلوب بودو ملی پوشان جوان با تدارکات بسیار مناسبی به این بازی‌ها اعزام خواهند شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز