سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با برنا:

تیم منصوریان در همه خطوط مشکل دارد/ استقلال نیاز به سه امتیاز دارد

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۵:۲۴:۲۴
کد خبر: ۴۴۰۶۳۵
تیم منصوریان در همه خطوط مشکل دارد/ استقلال نیاز به سه امتیاز دارد
مربی و بازیکن پیشین تیم استقلال گفت: تیم منصوریان در همه‌ خطوط با مشکلات بسیاری مواجه است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سهراب بختیاری‌زاده مربی و بازیکن پیشین تیم استقلال درباره بازی این تیم در هفته سوم لیگ‌ برتر مقابل صنعت نفت آبادان صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: استقلال در دوه هفته نخست نتوانست انتظارات را برآورده کند و هواداران از نتایج به دست آمده آبی‌پوشان راضی نیستند.

وی با بیان اینکه کادر فنی باید با جدیت بیشتری نکات ضعف تیم را برطرف کند، افزود: تیم‌ها در هفته‌های نخست با فشارهای بسیاری مواجه هستند، اما انتظار می‌رفت؛ شاگردان منصوریان در همان ابتدای فصل بتوانند نتایج مناسبی را کسب کنند.

بختیاری‌زاده با تاکید بر اینکه آبی پوشان نباید سه امتیاز بازی با صنعت نفت آبادان را از دست دهند، بیان کرد: برای خروج از فشار روانی و جبران ناکامی‌های گذشته باید استقلال مقابل  نفت آبادان سه امتیاز بازی را کسب کند. همچنین  کادر فنی با تمرکز لازم و ارائه بازی منطقی به پیروزی برسد.

سرمربی مسجد سلیمان درباره تیم صنعت نفت آبادان، اضافه کرد: نفت آبادان از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای برخوردار است، آنها برابر تیم‌های بزرگ بازی قابل قبولی از خود نشان می‌دهند و آبی‌پوشان باید با هوشیاری بیشتری در برابر این تیم بازی کنند.

بختیاری‌زاده یادآور شد: به دلیل فشارهای بسیاری که بر روی تیم وجود دارد، بازیکنان جدید نتوانستند بازی اصلی خود را ارائه کنند، اما در آینده امیدواریم  تیم استقلال وضعیت بهتری پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه در دو بازی گذشته آبی‌پوشان از هماهنگی لازم برخوردار نبودند، افزود: از همان ابتدای فصل تیم با فشار روانی مواجه شد و نتوانست با اعتماد به نفس لازم در مسابقات شرکت کند.

بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه کادر فنی استقلال نیاز به تقویت دارد، اضافه کرد: آبی‌پوشان در دو بازی گذشته بازی با کیفیتی ارائه نکردند و اکنون تیم منصوریان در همه‌ی خطوط با مشکلات بسیاری مواجه است.

بختیاری‌زاده ادامه داد: مهاجمان استقلال نتوانستند حمله آنچنانی بر روی دروازه حریفان خود انجام دهند و هافبک‌ها هم در خطوط میانی موثر عمل نکردند، همچنین خط دفاعی آبی‌پوشان با بی نظمی و شتاب‌زدگی عملکرد مناسبی نداشتند.

وی در پایان گفت: استقلال همیشه جز مدعیان قهرمانی بود و در صدر جدول قرار می‌گرفت، البته امیدوارم در آینده این تیم با هماهنگی‌های لازم همچنان از مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز