وزیر ورزش‌وجوانان:

انجمن ورزشی‌نویسان می‌تواند به سلامت نسل و سلامت نفس جامعه کمک کند

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۳:۲۹:۳۸
کد خبر: ۴۴۰۷۳۸
انجمن ورزشی‌نویسان می‌تواند به سلامت نسل و سلامت نفس جامعه کمک کند
گودرزی ابراز امیدواری کرد انجمن ورزشی نویسان با رشد کمی و کیفی همراه شود و به فرهنگی شدن ورزش کشور و تعمیق فرهنگ ورزش در خانواده ها و سلامت نسل و سلامت نفس جامعه کمک کند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی که در مراسم روز خبرنگار در هتل ورزش سخن می گفت با ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی رسانه و با اشاره به فعالیتهای نوشتاری خود در حوزه ورزش اظهار داشت: اکنون به دلیل مشغله کاری کمتر فرصت قلم زدن  دارم و از این بابت بسیار متاسفم.

وی در این مراسم پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی  از این حرفه به عنوان وظیفه ای  خطیرنام برد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) روز دختر را به بانوان رسانه های ورزشی نیز تبریک گفت واز تلاش های آنها قدردانی کرد. 

 او همچین یاد و خاطره اینانلو مجری و کارشناس محیط زیست و ورزش را زنده کرد و با مورد  توجه قرار دادن خدمات ماندگار این پیشکسوت فقید برای بازماندگان وی ارزوی سلامتی کرد.  

دکتر گودرزی همچنین از پیشکسوتان و بزرگان رسانه های ورزشی هم که با تلاش بی وقفه موجبات ماندگاری و ادامه حیات انجمن  ورزشی نویسان را فراهم اورده اند به نیکی یاد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: زحمات ارزشمندی را بسیاری از پیشکسوتان متحمل شدند که در سایه پایداری و تلاش های مستمر اکنون جمع ارزنده ایی پدید آمده است.  

وزیر ورزش و جوانان  ابراز امیدواری کرد که این انجمن با رشد و کیفی همراه شود و با تعمیق خدماتشان در راستای فرهنگی شدن ورزش کشور  ترویج فرهنگ ورزش در خانواده ها به سلامت نسل و سلامت نفس جامعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز