نگران هیچ چیزی نیستم

منصوریان: با مطالعه استقلال را بسته‌ام/ امیدوارم حسنی‌خو موفق باشد

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۵:۴۷
کد خبر: ۴۴۱۰۳۷
منصوریان:  با مطالعه استقلال را بسته‌ام/ امیدوارم حسنی‌خو موفق باشد
سرمربی استقلال می‌گوید به هیچ وجه نگران این تیم نیست چراکه با مطالعه دست به جذب بازیکن زده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

*صحبت آغازین؟

فردا ما میزبان تیم خوب و دوست داشتنی صنعت نفت هستیم. خوشحالم که این تیم به لیگ برتر آمد. در آنجا مردم با فوتبال زندگی می‌کنند. امیدوارم میزبانی خوبی از آنها داشته باشیم. به افشارزاده هم خسته نباشید می گویم که یکی از کسانی بود که به خانه ام برگردم. او از من در نقل و انتقالات شجاعانه حمایت کرد. اعتقاد دارم که او پدر ورزش ایران است. به آقای حسنی خو هم تبریک می گویم و امیدوارم منشا خیر برای استقلال شود. امیدوارم ایشان بتواند مانند سایرین از نام استقلال دفاع کند.

*نگرانی بابت وضعیت دفاعی استقلال؟

‌برای شما این موضوع نگران‌کننده است اما برای من نه. من مطمئنا تیمم را با تفکر و مطالعه انتخاب کرده‌ام و بازیکنانم نیاز به هماهنگی دارند. به همین علت نگران هیچ چیزی نیستم.

*مدیرعامل جدید استقلال؟

من در سال ۷۶ با آقای حسنی‌خو در سفر به عراق بودم. می‌دانم او استقلالی است و یک وجه مشترک با من دارد و آن هم اینکه او هم مثل من با دلالی و فضای منفی فوتبال مبارزه می‌کند. امیدوارم فضایی برای او باز شود و با توجه به توانایی‌هایش بتواند به ما کمک کند. البته از ته قلبم به افشارزاده خسته نباشید می‌گویم و همیشه مدیون او خواهم بود.

*وضعیت دفاع استقلال؟

ما نفراتی که در خط دفاع جذب کرده‌ایم در قواره استقلال بودند. درباره کنعانی‌زادگان به سن او خیلی توجه کردیم. او ۲۲ سال دارد و وقتی در این سن کسی به تیم ملی دعوت می‌شود می‌تواند برای این تیم نعمت باشد. مثل رضا حسن‌زاده که مانند او بود و یک ابر دفاع برای استقلال شد. شاید یکی از دلایل مصدومیت او، تلاش بیش از حدش برای نشان دادن خود به هواداران استقلال بود. به او گفتم کنعانی تیم امید هم باشی برای ما کافی است. از خرید او راضی هستیم و در آینده می‌بینید که فوق ستاره در فوتبال می‌شود. پادوانی هم بازیکن ما بوده و در حال حاضر هم رابسون و مگویان و چند جوان را داریم و سعی می‌کنیم مسیر خود را پیدا کنیم. اگر ببینیم مصدومیت کنعانی‌زادگان بلند مدت باشد و فصل را از دست بدهد، به این مسئله فکر می‌کنیم که جایگزین داشته باشیم یا نه.

*انتشار قراردادها؟

زمانی در نفت تهران بودم و هرچه اینجا حرف می‌زدم فقط 20 درصد آن چاپ می‌شد. با یک ذوقی به داخل ماشین می‌رفتم که ببینم چقدر از حرف‌‌هایم چاپ شده است ولی فقط 2 دقیقه از صحبت‌هایم چاپ می‌شد.مثلا می‌دیدم از دو هزار کلمه 50 کلمه چاپ شده است ولی در استقلال یک تجربه بزرگ به دست آوردم که قبل از بازی با استقلال خوزستان هم این تجربه را به دست آوردم. من تصمیم گرفته‌ام فقط در کنفرانس صحبت می‌کنم و هر صحبتی از من در قالب مصاحبه دیدید، دروغ محض است. حرف نزده چاپ می‌شود چه برسد به حرف‌هایی که زده می شود. اگر دقت کنید قبل از بازی با استقلال خوزستان به نشست خبری نرفتم چون احساس کردم هواداران آنها ممکن است بی‌ادبی کنند ولی در استقلال کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن جواب می‌دهد. در کنفرانس‌ها از همه چیز می‌پرسید جز بحث فنی. الان کسی نمی‌پرسد بازی با نفت چگونه است. من به شما احترام می‌گذارم. من خیلی فکر کرده‌ام و دیدم نمی‌شود به چند خبرگزاری مصاحبه بدهم و به چند خبرگزاری ندهم. این اجحاف در حق بقیه است. من در طی هفته می‌خواهم از طریق سایت باشگاه صحبت کنم.

*ارزیابی از صنعت نفت آبادان؟

من نفت را تیم خطرناکی می‌بینم. بازیکنان ما تشنه بازی هستند و الحمدالله به لحاظ بدنی هم ۱۰ درصد مانده به فرم ایده‌آل من برسیم. روال تمرینی ما هم بسیار خوب است. سال گذشته هم من ابتدا کار را خوب شروع نکردم. تیم ما خیلی خوب است و به لحاظ تاکتیکی تیم ما در مقابل استقلال خوزستان در گرمای زیاد هوا خوب دوام آورد و بازی خوبی ارائه دادیم. ما قول داده‌ایم و هواداران قطعا یک بازی خوب را از استقلال در هفته‌های آینده می‌بینند.              

*بدنسازی استقلال؟

بدنسازی که ما داریم یکی از سه بدنساز برتر است که به فوتبال ما آمده است. او بیش از حد غرق در کار است و حتی روز گذشته با او نشستیم و صحبت کردیم که چه اتفاقی افتاده که کنعانی‌زادگان مصدوم شده است. چیزی حدود ۴۲ بازی باید در این فصل انجام دهیم. اگر در تابستان خوب آذوقه جمع کنید، در زمستان از آن استفاده می‌کنید. ما باید تیم قبراقی را آماده کنیم و در آخری فصل مصدوم نداشته باشیم. کمی به بازیکنان سخت گرفته‌ایم و فکر می‌کنم روند خوبی را پیدا کنیم. ما می‌توانیم در تعطیلی لیگ خیلی آماده‌تر شویم.

*تغییرات در سمت چپ استقلال؟

احتمال دارد فردا هم با یک دفاع چپ جدید به میدان برویم. حالا اگر به شکل خود برسیم می‌توانیم بهتر تصمیم بگیریم. الان دو گزینه دیگر برای سمت چپ استقلال داریم و جوانی هم مثل زکی‌پور داریم که می‌تواند به ما خیلی کمک کند.

نظر شما