مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

هواداران فجر سپاسی نگران نباشند، این تیم در شیراز ماندنی است

۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۴۱۱۸۸
هواداران فجر سپاسی نگران نباشند، این تیم در شیراز ماندنی است
مدیرکل ورزش وجوانان فارس با اشاره به اینکه تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز طی دوران حیاتش افتخارات زیادی در سطح کشور کسب کرده است، ٰ گفت : هواداران این تیم که مزین به نام شهید بزرگوار مجید سپاسی است،نگران نباشند، تیم محبوبشان در شیراز می ماند.
به گزارش خبرگزاری برنا فارس  به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان، حیدرعلی کامیاب اظهار داشت:اگر متولیان باشگاه فجرسپاسی قصد ادامه کار را دارند ما نیز به رغم محدودیت هایی که داریم همچون سال های گذشته از این تیم حمایت خواهیم کرد اما اگر نمی خواهند کار را دنبال کنند رسما اعلام نمایند تا زمنیه واگذاری این تیم به بخش خصوصی که 2 مشتری در شیراز دارد، واگذار نماییم.
وی اضافه کرد: مدیران باشگاه برق جدید شیراز و تیم قشقایی این شهر اعلام آمادگی کردند تا رسما امتیاز این تیم را خریداری نمایند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با انتقاد از بهروان مسئول سازمان لیگ دسته اول ( جام آزادگان ) افزود: جای تعجب دارد متولی فوتبال کشور قانون را زیر پا می گذارد و اعلام می نماید در صورتی که فجر از لیگ کنار برود تیم پاس همدان جایگزین آن خواهد شد که این بدور از انصاف و قانون است .
کامیاب اضافه کرد: این آقایان می خواستند در یک اقدام غیر قانونی تیم نفت تهران را به انزلی انتقال دهند که این امر غیر اصولی محقق نشد و تیم نفت در تهران ماندنی گردید و این سئوال مطرح می شود که آقای بهروان چگونه می خواهند تیمی که متعلق به استان فارس است آن را از این استان که سابقه دو تیم در لیگ برتر را دارد،خارج کنند.
وی تاکید کرد : در آن زمان که در باشگاه برق مسئولیت داشتم و تیم در دسته اول بود آقای بهروان دیدگاه خوبی نسبت به فوتبال فارس نداشت و بهتر است نگاه خود را تغییر دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخانش افزود: اگر قراراست تیمی هم جایگزین فجر شود بر اساس قانون تیم دیگری از فارس جای آن را خواهد گرفت .
کامیاب از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواست برای اینکه فوتبال فارس به جایگاه واقعی بازگردد جلوی اینگونه اظهار نظر های غیرکارشناسی شده را بگیرند و ما نیز کتبا به فدراسیون فوتبال اعتراض خواهیم کرد چرا که اگر این کار برای یک استان دیگر اتفاق می افتاد با هجمه زیادی از انتقاد رو برو می شدند اما فرهنگ و ادب فارسی ها ایجاب می کند بطور قانونی از فوتبال استانشان دفاع کنند.
وی بیان کرد: برای تعیین تکلیف تیم فجر با استاندار فارس که علاقه زیادی به ورزش دارند مذاکره کردیم و قرار شد با حمایت آنها و اداره کل ورزش و جوانان تیم فجر دو هفته در لیگ بازی کند و سپس متولیان باشگاه اگر قصد تیم داری نخواهند داشت آن را به بخش خصوصی در شیراز واگذار خواهیم کرد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز