بحث ورزش همگانی فراتر از وزارت ورزش است

شعبانی‌بهار: هیات‌های ورزشی بازوان ورزش همگانی هستند

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۳:۵۵
کد خبر: ۴۴۱۶۷۱
شعبانی‌بهار: هیات‌های ورزشی بازوان ورزش همگانی هستند
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: همه فدراسیونها مکلف هستند هر شش ماه گزارش فعالیتهای کمیته همگانی خودشا ن را به وزارت ورزش و جوانان ارائه دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا شعبانی‌بهار در مجمع سالیانه فدراسیون ورزشهای همگانی در آکادمی ملی المپیک افزود: از دکتر مجدآرا و زحمات شبانه روزی فدراسیون در راه توسعه ورزش همگانی که با هماهنگی و همدلی هیئت ها و انجمن ها هر آنچه در توان دارند را در طبق اخلاص قرار می دهند تشکر می کنم.

وی بر حضور شایسته هیئت‌های ورزش استانها تاکید و بیان کرد: هیئت‌های ورزش همگانی بازوان ورزش همگانی در استانها هستند و این برای وزارت ورزش ارزشمند است که تمامی هیئتها دغدغه ورزش همگانی را دارند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برنامه هایی که فدراسیون اجرا می کند دارای تنوع و تکثر زیاد است و همه می دانند که سازماندهی در فدراسیون ورزشهای همگانی کاری بسیار دشوار است.

وی گفت: با توجه به بودجه فدراسیونها که 70 درصد آن به استانها تعلق می گیرد، این مبلغ طی هماهنگی با رییس فدراسیون ورزشهای همگانی به استانها واگذار خواهد شد. به طور مثال اگر 200 میلیون تومان بودجه فدراسیون باشد 140 میلیون آن سهم استانهاست.

شعبانی بهار افزود: فدراسیون ورزشهای همگانی وظیفه حاکمیت بر تمامی فدراسیونها را در بخش همگانی عهده دار است. وی به حضور دکتر مجدآرا در جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی اشاره و بیان کرد: تمامی فدراسیونها در این جلسات حاضر می شوند و به وزیر ورزش گزارش کار می دهند.

معاون توسعه ورزش همگانی همچنین اولویت اصلی فدراسیونها را ورزش همگانی اعلام و اظهار داشت: بحث ورزش همگانی فراتر از وزارت ورزش است و همه فدراسیونها مکلف هستند هر شش ماه گزارش فعالیتهای کمیته همگانی خودشا ن را به وزارت ورزش و جوانان ارائه دهند.

وی افزود: فدراسیون ورزشهای همگانی در سطح استانها تلاشهای بسیار خوبی را انجام داده که قابل تقدیر است و شاخص های ارزیابی استانها بر اساس این فعالیتها در نظر گرفته می شود. شعبانی بهار با اشاره به اینکه شهرداری ها خود متولی ورزش همگانی هستند گفت : هیئت های ورزشهای همگانی استانها امروز با شهرداری ها نیز تعامل خوبی دارند که این امر نشانه پیشرفت استانها در ورزش همگانی است.

شعبانی بهار ادامه داد: برای توسعه ورزش همگانی باید نگاه جامع و رویکرد جشنواره ای در سرلوحه امور فدراسیون قرار گیرد. قطعا برنامه ریزی های انجام شده در فدراسیون نیز همین گونه است.

وی گفت : وزارت ورزش با صرف هزینه زیاد و با بررسی های انجام شده در سطح استانها آمار 21درصد فدراسیون ورزش همگانی را تاکید کرد . پیشنهاد ما این است که در سال 99 باید به آمار 30درصد در ورزش همگانی دست پیدا کنیم .وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته حمایت خود را از فدراسیون ورزشهای همگانی اعلام می کند و در صدد افزایش بودجه این فدراسیون هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز