باید در بخش بانوان آسیب شناسی شکل گیرد

تاج: همه هدفمان رشد و موفقیت بخش بانوان است

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۶:۰۴
کد خبر: ۴۴۱۶۸۹
تاج: همه هدفمان رشد و موفقیت بخش بانوان است
رییس فدراسیون فوتبال گفت: با اجرای برنامه در جهت رشد و موفقیت بخش بانوان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال گفت: توجه به آموزش در بخش بانوان مهم است و با توجه به اینکه ورزش بانوان رو به رشد و رونق است، در واقع با پرورش و آموزش بانوان باید زمینه و فضای توسعه را فراهم کرد که این امر نیاز به  تربیت نیروهای ماهر  دارد. و یکی از شرایط توسعه وجود نیروهای ماهر است بر همین اساس باید در این بخش جدی‌تر فعالیت کنیم و در بخش آموزش وجود نیروی انسانی عامل اصلی برای تربیت افراد است.

وی ادامه داد: امسال در بخش فوتبال دو درصد از  5 درصد از حق عضویت هر بازیکن در هر باشگاهی را به فوتبال بانوان اختصاص داده شود، به باشگاه‌ها اعلام کردیم که باید 2 درصد در بخش بانوان هزینه شود که برخی از باشگاه‍ها از این امر استقبال کرده و برخی دیگر نیز موافق نبودند. اما همه‌ی هدفمان این است که این اتفاق اجرایی شود تا بتوانیم در بخش بانوان شاهد رشد و موفقیت شویم.

 

تاج گفت: باید در بخش بانوان آسیب شناسی شکل گیرد، زیرا بعضی از باشگاه‌ها برای فعالیت در حوزه بانوان ترغیب نمی شوند، در بخش آقایان اینگونه نیست و در دسته‌ها و لیگ‌های مختلف شاهد تلاش و فعالیت لیگ ها خواهیم بود، باید بررسی کنیم در حوزه بانوان باید بحث ساختاری را اصلاح و در جهت رشد آن برنامه ریزی کنیم تا به اهداف خود برسیم.

 
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: طی نشست‌هایی که با مسئولان آکادمی برگزار شد، قصد داریم تا فعالیت‌های جدی تری را در حوزه آکادمی باشگاه‌ها به مرحله اجرا برسانیم، زیرا باشگاه‌ها از طریق فعالیت‌های خود در آکادمی باعث می شوند تا در بحث تعلیم و تربیت موفق شویم و با تربیت نیروهای ماهر زمینه رشد و توسعه فوتبال  در بخش بانوان و آقایان فراهم شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز