مستحق پیروزی بودیم؛

برانکو: به خط دفاعم افتخار می‌کنم

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۸:۵۸
کد خبر: ۴۴۱۸۶۶
برانکو: به خط دفاعم افتخار می‌کنم
سرمربی پرسپولیس معتقد است تیم او بهتر از دیگر مدعیان نتیجه گرفته است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد گفت: مسابقه محکم و سختی را پشت سرگذاشتیم. به بازیکنان تیمم به خاطر بازی و پیروزی که مستحق آن بودیم تبریک می‌گویم. اگر گل دوم را می‌زدیم دقایق آخر بازی خیالمان راحت می‌شد. برای من به عنوان مربی آنچه مهم است اینکه در اکثر دقایق بازی کنترل بازی را در دست داشتیم. هرچند بعد از گل اول سازمان دفاعی‌مان بهم ریخته بود اما خط دفاع ما مقابل تیمی که خط حمله خوبی دارد، خیلی خوب ظاهر شد.

ایوانکوویچ در مورد گل پرسپولیس گفت: گل با اشتباه دروازه‌بان حریف زده شد اما در نیمه اول ما موقعیت‌های گلزنی ایجاد کردیم.اشتباه همیشه پیش می‌آید. البته بعد از گل به جای اینکه مطمئن‌تر کار کنیم کمی افت داشتیم. من از فرم تیم راضی هستم. چون همیشه شروع مسابقات سخت است. الان نتایج سایر تیم‌ها و حتی مدعیان قهرمانی را می‌بینید اما ما می‌خواهیم 4 هفته اول را با بهترین نتایج پشت سر بگذرانیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: بازی در داخل خانه با خارج از خانه شرایط متفاوتی دارد. در ابتدای فصل هستیم و دنبال فرم گرفتن تیم هستیم. یکسری تغییرات هم داشته‌ایم. از نوک خط حمله تا دروازه‌‌بان ما همه جدید هستند. 9 بازیکن جدید داریم و به همین خاطر به خط دفاع‌مان افتخار می‌کنم که خوب کار کردند. گسترش فقط دو فرصت گلزنی داشت اما ما در اواخر مسابقه هم 3 فرصت خوب گلزنی را توسط طارمی، انصاری و امیری از دست دادیم و انتظار نداریم در خانه گسترش 10 موقعیت گلزنی ایجاد کنیم.

وی در خصوص برنامه پرسپولیس در تعطیلات لیگ گفت: ما در تهران خواهیم ماند زیرا در این شهر بهترین شرایط را داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز