باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم

خطیبی: گل صبا دلچسب نبود!

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۴:۴۰
کد خبر: ۴۴۱۸۹۵
خطیبی: گل صبا دلچسب نبود!
اگر گلمان صحیح باشد، مثل هفته قبل 2امتیاز از ما توسط کمیته داوران گرفته شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، رسول خطیبی پس از تساوی مقابل صبای قم ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: از نظر فوتبالی سرتر از صبا بودیم. نمی خواهم بی احترامی کنم ولی زمانی که بازیکن آنها روی زمین بود ما توپ را بیرون می زدیم اما آن‌ها این کار را نکردند.

خطیبی در ادامه گفت: اگر اخلاقی حساب کنیم گل صبا نباید برایشان دلچسب باشد! در طول این دو هفته 4امتیاز را به دلیل مسائل غیر فوتبالی از دست دادیم. نمی توانیم راجع به برخی مسائل هم حرف بزنیم. اگر گل آفسایدی که امروز زدیم صحیح باشد مثل هفته قبل 2 امتیاز از ما توسط کمیته داوران گرفته شده است. داور وسط عملکرد خوبی داشت اما امیدوارم برخلاف پنج سال اخیر از نظر داوری بهره ببریم.

سرمربی ماشین سازی اضافه کرد: با سه دفاعی کردن تیم به گل رسیدیم و نمایش هجومی داشتیم. از تلاش بازیکنانمان رضایت داریم و در هر دو نیمه بهتر از صبا بودیم.

خطیبی با بیان اینکه صبا برای مساوی آمده بود، عنوان کرد: آنها می خواستند روی ضد حمله کار کنند تابه گل برسند. مدافعان راست و چپ صبا یک بار سانتر نکردند و به خواسته‌شان رسیدند. ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم که اینطور نشد.

نظر شما