رشته راگبی جزو رشته‌های المپیکی است

علیپور: بیس بال، سافت بال و موج سواری باید به ورزش‌های المپیک اضافه شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۴۲۱۲۵
علیپور: بیس بال، سافت بال و موج سواری باید به ورزش‌های المپیک اضافه شود
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: در المپیک آینده 2020 توکیو باید بیس بال، سافت بال و موج سواری به دیگر ورزش ها اضافه شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: برای المپیکی شدن بیس بال و سافت بال، سال گذشته نشستی با ریکاردو فراکری رییس جهانی این دو رشته در تهران برگزار شد.

محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه پیوستن سه رشته تحت پوشش این انجمن به بازیهای المپیک، مسئولیت و رسالت ما را دوچندان می کند، گفت: باید جدی تر از گذشته باشیم و برای حضور در این فستیوال بزرگ ورزشی دنیا، آستین همت بالا بزنیم.

محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان در  افزود:  پنج رشته به بازی‌های المپیک اضافه شد که سه رشته آن شامل بیس بال، سافت بال و موج سواری مربوط است،

وی افزود: این رشته ها به اضافه راگبی، المپیکی هستند و  باید حمایت از این رشته‌ها بیشتر شود و انجمن‌ها هم در این مسیر کمک کنند.

علیپور بیان کرد: برای المپیکی شدن بیس بال و سافت بال، سال گذشته نشستی با ریکاردو فراکری رییس جهانی این دو رشته در تهران انجام شد و این چهره صاحب نام به همراه دیگر کشورهای عضو، در این مسیر گامهای اساسی برداشت.

وی گفت: در المپیک آینده 2020 توکیو باید بیس بال، سافت بال و موج سواری به دیگر ورزشها اضافه شود، همچنین راگبی از پیش جزو رشته های المپیکی بود. امید است که بتوانیم دست در دست هم و در پرتو تعامل و همگرایی راه را برای حضور ورزشکاران‌مان در المپیک آینده هموار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز