همراه با المپیک ریو؛

نتایج ورزشکاران ایران در روز اول المپیک ریو

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۶:۰۴
کد خبر: ۴۴۲۱۵۵
نتایج ورزشکاران ایران در روز اول المپیک ریو
روز اول مسابقات المپیک ریو به پایان رسید و ورزشکاران کشورمان در چند رشته ورزشی به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روز اول مسابقات المپیک ریو به پایان رسید و ورزشکاران کشورمان در چند رشته ورزشی به مصاف حریفان خود رفتند که ششمی الهه احمدی، حضور مهسا جاور در مرحله شانس مجدد و حذف برادران عالمیان از مهمترین اتفاقات روز اول المپیک بود.

الهه احمدی، بانوی تیرانداز کاروان المپیک ایران در اولین روز این مسابقات به مرحله فینال راه پیدا کرد و به رتبه ششم تیراندازی با تفنگ بادی 10 متر رسید. نجمه خدمتی یازدهم شد تا با این نتایج کار بانوان تیراندازی در روز اول تمام شود.

نیما عالمیان در بازی های مقدماتی پینگ پنگ حریف آمریکایی را شکست داد و به جدول اصلی رفت اما در دومین بازی خود مقابل اویدو حریفی از رومانی به میدان رفت که در نهایت با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد و از گردونه رقابت‌های المپیک 2016 کنار رفت.

نوشاد عالمیان نیز در اولین دیدار خود مقابل حریفی از اسلوونی قرار گرفت و در جدال با نفر 53 رنکینگ جهانی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و وداعی زود هنگام با المپیک ریو داشت.

همچنین ندا شهسواری تنها بانوی پینگ پنگ باز کشورمان در المپیک، در دیداری نزدیک 4 بر 3 به حریف بلاروس باخت تا از دور مسابقات حذف شود.

در مسابقات دوچرخه سوای در بخش جاده نیز، قادر میزبانی، صمد پورسیدی و آروین معظمی سه نماینده کشورمان بودند که هیچکدام موفق به عبور از خط پایان عبور نشدند.

اما مهسا جاور بانوی قایقران کشورمان هم نتوانست به دور بعد صعود کند اما در مرحله شانس مجدد قرار گرفت و باید برای راهیابی به دور بعد تلاشی مضاعف داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز