همرا با المپیک ریو

تیم والیبال ایران در آستانه شکست برابر شاگردان ولاسکو

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۵:۵۸:۲۱
کد خبر: ۴۴۲۴۴۶
تیم والیبال ایران در آستانه شکست برابر شاگردان ولاسکو
ست دوم دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آرژانتین در المپیک ریو با برتری 26 بر 24 حریف تیم کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 6:05 بامداد امروز نخستین دیدار خود را از رقابت‌های المپیک ریو مقابل آرژانتین آغاز کرد. 

ترکیب اولیه ایران: سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، خمزه زرینی، عادل غلامی، محمد موسوی و مهدی مرندی (لیبرو) 

سرمربی: رائول لوزانو

 

ست نخست؛ ایران 23- آرژانتین 25

ایران بازی را خوب آغاز کرد و در نخستین وقت استراحت فنی هم از حریف خود پیش افتاد اما شاگردان خولیو ولاسکو در ادامه جبران کردند و با برتری 16 بر 14 بازهم ابتکار عمل را ه دست گرفتند. 

در ادامه برتری با آرژانتین بود و هرچند تیم ملی ایران با دفاع خوب شهرام محمودی  در امتیاز 23 بازی را به تساوی کشاند اما شاگردان ولاسکو در پایان این ست موفق شدند به برتری 25 بر 23 برسند. 

 

ست دوم؛ ایران 24- آرژانتین 26

در ست دوم هم آرژانتینی‎ها با سرویس‌های خوب خود بارها دریافت اول ایران را به اشتباه انداختند و در اواسط این ست 15 بر 12 با بازی خوب فاکوندو کونته پیش افتادند اما تیم کشورمان این امتیازات را جبران کرد و حتی 16 بر 15 هم پیش افتاد تا با یک امتیاز برتری به استقبال وقت استراحت دوم برود. در بازگشت 2 تیم به میدان امتیازات یک به یک بین ایران و آرژانتین تقسیم می‌شد. درست مانند ست نخست، بازی در امتیاز 23 به تساوی کشیده شد. شاگردان ولاسکو زودتر به امتیاز 24 رسیدند اما کار خوب غفور ایران را به بازی بازگرداند اما مقاومت بازیکنان ایران ثمری نداشت و در این ست هم آرژانتین به برتری 26 بر 24 رسید تا در مجموع 2 بر صفر از ایران پیش بیفتد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز