آرا قطعی کمیته انضباطی؛

مربی پرسپولیس پرونده دار شد، بازیکن استقلال محروم!

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۹:۴۱
کد خبر: ۴۴۲۷۵۱
مربی پرسپولیس پرونده دار شد، بازیکن استقلال محروم!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد بازی های هفته سوم آرا خود را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری، کمیته انضباطی فدراسیون، آرای خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ برتری اعلام کرد.

بر اساس گزارش فدراسیون فوتبال، در مسابقه هفته سوم بین تیم های گسترش فولاد و پرسپولیس، از سوی سرپرست تیم گسترش فولاد تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراج وی از محوطه فنی شد و مربی پرسپولیس نیز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور مسابقه که منجر به اخراج وی از محوطه فنی صورت گرفت. برهمین اساس کمیته انضباطی طبق ماده 66 آیین نامه، حسن آذرنیا را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی و ایگور پاناویچ(مربی پرسپولیس) را به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم کرد. همچنین تیم گسترش فولاد به دلیل تخلفات تماشاگران مبلغ 50 میلیون ریال جریمه شد.

درمسابقه دو تیم نفت تهران و پدیده مشهد از سوی محمد قاضی ( بازیکن نفت) و وارازدت هارویان(بازیکن پدیده مشهد) تخلفاتی صورت گرفت که کمیته انضباطی طبق ماده 65 و 66 آیین نامه هر دو بازیکن را به تذکر کتبی محکوم کرد.
 
درمسابقه استقلال تهران و نفت آبادان از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه در دقایق 34 و 67 صورت گرفت. براین اساس کمیته انضباطی طبق بند 1 ماده 79 با توجه به سابقه تماشاگران استقلال در پرتاب ترقه در هفته دوم این تیم را مبلغ 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 
همچنین محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل توهین و اهانت به داور مسابقه و بکارگیری از الفاظ ناشایست، طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه بر دو جلسه محرومیت و پرداخت  30میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
لازم به توضیح است، آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی قطعی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز