همراه با المپیک ریو؛

نوروزیان: به خاطر کم تجربگی باختم

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۷:۲۰
کد خبر: ۴۴۲۹۲۶
نوروزیان: به خاطر کم تجربگی باختم
تیرانداز المپیکی ایران در رشته تفنگ بادی 10 متر حذف از مسابقات ریو را کم تجربگی عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پوریا نوروزیان بعد از حذف از مسابقات تیراندازی المپیک اظهار داشت: من به تجربه کم خودم باختم. واقعا شرایط روحی خوبی ندارم. مثل بقیه هم کمبود امکانات نداشتم. در تفنگ بادی مشکل فشنگ نداشتیم و همه تلاشم را انجام داده بودم تا جواب حمایت‌ها را بدهم اما المپیک است و استرس‌هایی دارد که فقط باید در المپیک باشید تا درک کنید.

وی افزود: امیدوارم مشکلات مربوط به حمایت از ورزشکاران در همه رشته‌ها و برای همه ورزشکاران یک بار برای همیشه حل شود. همان طور که گفتم حمایت‌های خوبی از من شد به خصوص در یک سال آخر که توانستم با خیال راحت تمرین کنم و مسابقه دهم ولی باید نگاه به ورزشکاران، دچار یک دگرگونی اساسی بشود.

تیرانداز المپیکی ایران با اشاره به درپیش بودن مسابقات جهانی هم تاکید کرد: به محض بازگشت به ایران تمریناتم را شروع می‌کنم تا برای این مسابقات آماده شوم. از حالا نگاهم به چهار سال آینده است و می‌خواهم در توکیو با تجربه‌ای که از ریو دارم، موفق شوم.

پوریا نوروزیان در پایان گفت: برای اینکه در توکیو روی سکو باشم، باید چهار سال فقط و فقط تمرین کنم و به دنبال حواشی این رشته نباشم. از هیچ فردی انتظاری ندارم و می‌خواهم خودم برای این سال‌ها برنامه‌ریزی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز