هفته چهارم لیگ برتر؛

استقلال خوزستان- نفت؛ دو تیم با یک اشتراک!

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۸:۱۷
کد خبر: ۴۴۳۴۶۷
استقلال خوزستان- نفت؛ دو تیم با یک اشتراک!
دو تیم 4امتیازی لیگ پیش ازاین مغلوب سپاهان شده‌اند و حالابه اندازه سه امتیاز این بازی با هم فاصله دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آبی صنعتی شروع خوبی در لیگ داشت اما در هفته سوم شکست غیرمنتظره‌ای را متحمل شد تا مشخص شود لیگ جدید برای قهرمان آنچنان هم راحت نخواهد بود. خط حمله‌ای که در دوبازی 4گل زده بود، مقابل سپاهان نتوانست بیشتر از یک گل بزند تا استقلال تقریبا شکست سنگینی را در اصفهان به خود ببینند. البته شاید بتوان ای نباخت را به فال نیک گرفت چرا که تیم پورموسوی باخت را تجربه کرده و ترسش از باخت ریخته و شاید از این به بعد روبه جلوتر و بی پرواتر بازی کند. این تیم آقای گل لیگ را در خود دارد ضمن اینکه یکی از دوگله های لیگ هم در استقلال خوزستان ست و همین مسئله نکته مثبتی در تیم پورموسوی است اما او باید کمی به خط دفاع تیمش توجه کند. آمار 6گل خورده در 3بازی اصلا آمار قابل قبولی برای یک تیم معمولی هم نیست چه برسد به تیم مدعی عنوان قهرمانی! درطرف مقابل نفتی قرار دارد که حداقل در ایجاد موقعیت یکی از تیم های استاندارد فوتبال ماست. شاید اگر یک مهاجم 6دانگ در این تیم حاضر بود اکنون شاگردان علی دایی نیز جزو بدون باخت های لیگ بودند. آن ها پس از یک شکست تلخ در مقابل سپاهان، به نظر می رسید خیلی زود به نزول رسیدند اما در بازی بعدی جبران مافات کردند و با سه گل یکی از بسته ترین تیم های لیگ را بدرقه کردند تا مشخص شود تیم دایی در ادامه فصل حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. دو گل و یک پاس گل در آن بازی از ایمان مبعلی نشان داد که مهندس فوتبال کشورمان توسط دایی احیا شده و در آینده دوباره روزهای اوج این بازیکن خوش فکر را خواهیم دید.

دو تیم 4امتیازی لیگ، به اندازه سه امتیاز این بازی با هم فاصله دارند. استقلال خوزستان دوست ندارد در خانه امتیازی را به حریفش واگذار کند و از طرفی علی دایی نیز دوست دارد با نگه داشتن تیمش در جمع بالانشینان دست پر به تعطیلات برود.

نفت تهران پس از باخت به سپاهان نتیجه قاطعی را در مقابل پدیده کسب کرد و حالا باید دید که آیا استقلال خوزستان هم قادر است بعد از باخت به سپاهان به بردی دلچسب دست پیدا کند یا خیر؟!

به هرحال، هردوتیم تاکنون نشان داده‌اند از بازی رو به جلو استقبال می‌کنند و بنابراین می‌توان انتظار داشت که یک بازی پرموقعیت و جذاب را شاهد بود.

 
استقلال خوزستان – نفت تهران/ ورزشگاه غدیر-ساعت 20:30دقیقه
داور: حسن اکرمی / کمک‌ها: آرمان اسعدی – یعقوب سخندان / داورچهارم: امید سعیدفر / ناظر: خداداد افشاریان
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز