همراه با المپیک ریو؛

هاشمی: هنوز دو شانس برای مدال در تیراندازی‌ وجود دارد

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۱:۴۸
کد خبر: ۴۴۳۸۸۰
هاشمی: هنوز دو شانس برای مدال در تیراندازی‌ وجود دارد
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: دو شانس دیگر در تفنگ سه وضعیت زنان و تفنگ درازکش مردان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی، در حاشیه رقابت های پنجمین روز سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 ریو  اظهار داشت: شانس مدال را در دو ماده تفنگ 10 متر بادی، تپانچه 10 متر و 25 متر از دست داده ایم، اما دو شانس دیگر در تفنگ سه وضعیت زنان و  تفنگ درازکش مردان است و امیدواریم تیراندازان کشورمان موفق به کسب مدال شوند.

وی بیان کرد: البته حفظ جایگاه در ماده 10 متر بادی نباید نادیده گرفته شود، زیرا الهه احمدی موفق شد  بار دیگر جایگاه ششم این رشته را در المپیک بدست آورد.
 
هاشمی به جوان و کم تجربه بودن برخی تیراندازان کشورمان اشاره کرد و گفت: با حمایت و توجه بیشتر به رشته تیراندازی به عنوان یکی از چند رشته مدال آور، این پتانسیل وجود دارد که جز مدال آوران این رشته در المپیک شویم.
 
هاشمی اشاره کرد: تیراندازان المپیکی ایران نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ و پوریان نوروزیان سه تیرانداز جوان و آینده دار کشورمان هستند و  با فراهم کردن شرایط تمرینی مناسب همراه با امکان استفاده از فشنگ، حضور در اردوهای بلند مدت خارجی، می‌تواند در شمار تیراندازان حرفه‌ای قرار گیرد.
 
نجمه خدمتی و مه لقا جام بزرگ فردا در ششمین روز رقابت‌های المپیک در رشته تفنگ سه وضعیت زنان به مصاف حریفانشان می‌روند و پوریا نوروزیان هم روز جمعه در ماده تفنگ درازکش برای ایران به میدان تیر می‌رود.
 
گلنوش سبقت الهی تیرانداز المپیکی کشورمان روز گذشته در چهارمین روز بازی‌های ریو در مرحله مقدماتی رقابت‌های تپانچه 25 متر با کسب امتیاز 572 متر 291 بخش دقت و 281 در بخش سرعت از صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها بازماند.
 
در نخستین روز رقابت‌های المپیک ریو هم نجمه خدمتی و الهه احمدی در رشته تفنگ 10 متر بادی به مصاف حریفان رفتند که خدمتی از صعود به فینال باز ماند و احمدی هم پس از صعود به فینال عنوان ششم خود را در المپیک تکرار کرد.
 
سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 از 15 مرداد ماه آغاز شد و ایران با 63 ورزشکار در 14 رشته ورزشی در این بازی ها شرکت کرده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز