همراه با المپیک ریو؛

شریفات: خوشحالم که به شرایط ایده آل خود بازگشتیم

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۳:۵۲
کد خبر: ۴۴۴۰۵۵
شریفات: خوشحالم که به شرایط ایده آل خود بازگشتیم
مدافع میانی تیم ملی والیبال گفت: خوشحالم که پس از عملکرد ضعیفی که مقابل آرژانتین داشتیم، در دیدار با لهستان به شرایط ایده آل بازگشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مصطفی شریفات درباره عملکرد تیم ملی ایران در دو مسابقه مقابل آرژانتین و لهستان در بازی های المپیک اظهار داشت: آرژانتین با اضافه شدن فاکوندو کونته قدرتمندتر از لیگ جهانی شده بود. خولیو ولاسکو هم یک مربی بزرگ است که قدرت این تیم را بیشتر می کند. در مسابقه با این تیم خیلی خوب کار نکردیم اما در لهستان بهتر شدیم و توانستیم پس از دو ست باخته، شرایط را به سود خود تغییر دهیم.

وی ادامه داد: بازیکنان لهستان کری های زیادی برای ما می خواندند و به این دلیل انگیزه زیادی برای رسیدن به پیروزی داشتیم. اگرچه بازهم شکست خوردیم اما خوشحالم که به شرایط ایده آل خود بازگشتیم.

شریفات گفت: بازی مقابل کوبا و مصر برای ما حیاتی است و تلاش می کنیم که پیروز شویم و از گروه خود صعود کنیم و پس از آن هم به مدال فکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر بازیکنی آرزو دارد در المپیک بازی کند و من هم در یک سال گذشته تمرینات سنگینی پشت سر گذاشتم تا به این جایگاه برسم. اگر بازهم کادر فنی مانند مسابقه با لهستان به من فرصت بدهد سعی می کنم برای تیم ملی مفید باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز