همراه با المپیک ریو؛

پیروزی در المپیک دلچسب تر از هر برد دیگری است

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۶:۰۵
کد خبر: ۴۴۴۰۵۶
پیروزی در المپیک دلچسب تر از هر برد دیگری است
مربی تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم هر چه زودتر پیروزی در المپیک را تجربه کنیم زیرا مطمئنم دلچسب تر از هر برد دیگری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رحمان محمدی در آستانه مسابقه تیم ملی ایران مقابل کوبا در سومین روز از رقابت های والیبال مردان المپیک اظهار داشت: المپیک شرایط فوق العاده ای دارد که توصیفش سخت است. شکست در المپیک سنگین تر از هر شکست دیگری بود و امیدوارم زودتر پیروزی در این مسابقات را هم تجربه کنیم زیرا مطمئنم دلچسب تر از هر پیروزی دیگری است.

وی گفت: عملکرد تیم در مسابقه با لهستان نسبت به بازی اول خیلی بهتر شد که علت آن رفتار حرفه ای بازیکنان با تجربه است که در لحظات حساس کمک می کنند که شکل کار تیمی حفظ شود.

محمدی گفت: زمان زیادی برای اصلاح اشتباهات فردی نداریم اما بازیکنانی داریم که شرایط را درک می کنند و سعی می کنند که تفکرات کادر فنی در میدان پیاده شود.

وی خاطرنشان کرد: دو بازی سرنوشت ساز مقابل کوبا و مصر در پیش داریم. کوبا تیم جوان و قدرتی است که والیبال را بر اساس قدرت و بدون ریزه کاری های حرفه ای بازی می کند. همین ویژگی کوبایی ها می تواند شانس تیم ما را برای دفاع افزایش دهد و باعث شود که تیم حریف در شرایط سخت دچار اشتباه شود.

مربی تیم ملی والیبال گفت: مصر تیم خوب و قد بلند و با تجربه است که بازی با این تیم می تواند برای ما سرنوشت ساز باشد. باید این تیم را تحت فشار بگذاریم زیرا وقتی تحت فشار قرار می گیرند و چند امتیاز عقب می افتند دیگر برای جبران نتیجه نمی جنگند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز