عاطفه کشاورز در گفتگو با برنا:

برگزاری لیگ رده‌های مختلف سنی سبب رشد تکواندو می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۴:۳۹
کد خبر: ۴۴۴۲۱۳
برگزاری لیگ رده‌های مختلف سنی سبب رشد تکواندو می‌شود
مربی و مسئول برگزاری مسابقات لیگ خردسالان تکواندو دختران گفت: برگزاری لیگ رده‌های مختلف سنی، برای رشد و پیشرفت رشته تکواندو بسیار مفید است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عاطفه کشاورز مربی و مسئول برگزاری مسابقات لیگ خردسالان تکواندو دختران کشور اظهار داشت: هفته اول و دوم مسابقات لیگ خردسالان تکواندو دختران با حضور هشت تیم به پایان رسید.

وی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با بیان اینکه سومین سال لیگ خردسالان تکواندو دختران در حال برگزاری است، افزود: در این مسابقات استان‌های خراسان، کرمان، سمنان، البرز و تهران شرکت کرده‌اند و سطح فنی مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته ارتقا یافت.

کشاورز با تاکید بر اینکه در هر دوره از لیگ خردسالان تکواندو، یک نماینده از کمیته فنی فدراسیون در این مسابقات حضور دارد، اضافه کرد: نماینده کمیته فنی در مسابقات به سطح کیفی و فنی مبارزه ورزشکاران توجه می‌کند و استعدادیابی‌های لازم را انجام می‌دهد تا در آینده آنها را برای مسابقات تیم ملی در رده‌های مختلف سنی دعوت کنند.

وی بیان کرد: مسابقات لیگ خردسالان تکواندو  تا پایان شهریورماه سال جاری به پایان می‌رسد، زیرا با آغاز سال تحصیلی  اجرای مسابقات برای آنها بسیار سخت خواهد بود.

کشاورز در پایان گفت: برگزاری لیگ رده‌های مختلف سنی برای رشد و پیشرفت رشته تکواندو بسیار مفید است زیرا مربیان در این مسابقات به نقطه قوت و ضعف ورزشکاران خود پی خواهند برد، همچنین بازیکنان در این مبارزات به تجربه‌های لازم خواهند رسید.

لازم به ذکر است، لیگ خردسالان تکواندو دختران با حضور هشت تیم و 25 ورزشکار در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز