همراه با المپیک ریو؛

لوزانو: امیدوارم با صعود به مرحله بعد پاسخ حمایت های مردم را بدهیم

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۸:۱۸:۳۵
کد خبر: ۴۴۴۳۷۹
لوزانو: امیدوارم با صعود به مرحله بعد پاسخ حمایت های مردم را بدهیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم با صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک ریو پاسخ حمایت های مردم را بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رائول لوزانو پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل کوبا اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم. در بخش هایی از ست دوم تمرکز خود را از دست دادیم و فاصله امتیازی که ایجاد کرده بودیم از دست رفت اما با تلاش مضاعف توانستیم بازهم پیش بیفتیم.

وی خاطرنشان کرد: مقابل لهستان هم سطح خوبی ارائه داده بودیم اما در کسب پیروزی ناموفق بودیم اما آنچه در نهایت مهم است، پیروزی و امتیازی است که به دست می آوریم. امیدوارم مقابل مصر هم این سطح از بازی را ارائه کنیم زیرا به پیروزی در آن مسابقه احتیاج داریم و در نهایت برنده آن دیدار شانس بالایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی خواهد داشت.

لوزانو گفت: بازیکنان زحمت زیادی کشیده اند و امیدوارم بتوانیم با صعود خود پاسخ حمایت های فدراسیون و مردم را بدهیم. به پیروزی در مسابقه بعدی احتیاج زیادی داریم. البته امیدوارم در آخرین مسابقه مرحله گروهی مقابل روسیه هم بازی خوبی انجام دهیم و با شرایط بهتری راهی دور بعد شویم.

نظر شما