همراه با المپیک ریو؛

داورزنی: می توانیم شگفتی ساز شویم

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۸:۲۰:۴۹
کد خبر: ۴۴۴۳۸۰
داورزنی: می توانیم شگفتی ساز شویم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم ملی پوشان در مرحله گروهی بازی های المپیک یک شگفتی خلق کنند و راهی مرحله بعد شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی ایران مقابل کوبا اظهار داشت: پیش از حضور در المپیک هم اعلام کرده بودیم که هدف نخست ما این است که از گروه خود صعود کنیم و روی پیروزی مقابل کوبا و مصر حساب ویژه ای باز کرده بودیم. خوشبختانه این اتفاق در مورد کوبا افتاد. البته یک امتیاز هم در دیدار با لهستان کسب کردیم که می تواند در آینده به کمک ما بیاید.

وی ادامه داد: حالا دیگر تیم باید روی بازی با مصر تمرکز کند تا ان شالله در این مسابقه نیز به پیروزی برسد. البته شکست روسیه هم دور از انتظار نیست. امیدوارم بازیکنان بتوانند در این مرحله یک شگفتی خلق کنند و به عنوان تیم سوم راهی دور بعد شویم. تیم هایی که از دو گروه راهی دور بعدی می شوند همگی قدرتمند هستند اما عملکرد تیم ما روز به روز بهتر شده است.

داورزنی درباره حاشیه های پیش آمده در پایان مسابقه قبلی تیم ملی ایران گفت: فدراسیون والیبال اقدام خود در اعتراض به اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه ایران و لهستان را انجام دادیم. رئیس فدراسیون بین المللی نیز رفتار بد بازیکنان این تیم را محکوم کرد و گفت که با این موضوع برخورد جدی و انضباطی انجام می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز