پنالتی تراکتورسازی درست نبود؛

طعنه رسول به مسئولان تراکتورسازی: انگار به اهواز آمده‌ایم!

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۲۰:۲۹:۵۷
کد خبر: ۴۴۴۴۰۸
طعنه رسول به مسئولان تراکتورسازی: انگار به اهواز آمده‌ایم!
سرمربی ماشین سازی از برپایی اردوی خارج از کشور خبرداد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رسول خطیبی پس از باخت2 در دربی تبریز گفت: در ابتدا باید بگویم، در این هوای گرم احساس می‌کنم به اهواز آمده‌ام. امیدوارم فکری برای کولرهای نشست خبری تراکتورسازی شود تا عزیزان خبرنگار اذیت نشوند.

وی افزود: به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم. صحبتی که دیروز در خصوص این مسئله کردم عملی شد. بازی بدون حاشیه و جنجال بود. در دربی‌ها اتفاقات بدی می‌افتد اما در تبریز این طور نشد. چند مصدوم داشتیم و ترکیب را عوض کردیم. امروز کمی نا هماهنگ بودیم. اخراج پاکدل کارمان را سخت تر کرد. به نظرم ۱۰ نفره بهتر بازی کردیم. شادابی سه هفته قبل را امشب نداشتیم. در صحنه‌ای که داور برای تراکتورسازی پنالتی گرفت تصمیمش درست نبود. بیشترین استراحت بازی را گلرهای دو تیم کردند. مقابل تراکتورسازی 10 نفره بازی کردن بسیار سخت است. در جریان بازی چندان خوب بازی نکردیم. قبول دارم اشتباهات زیادی کردیم و تمرکز لازم را نداشتیم. اکثر بازیکنان در دربی به میدان نرفتند. از هیات فوتبال و مسئولان برگزار کننده مسابقه تشکر می‌کنم که مسابقه برگزار شد. با وجود اینکه این مسئله به ضرر ما بود.

خطیبی در مورد برنامه تیمش در تعطیلات لیگ، گفت: برنامه خوبی را در نظر داریم. احتمال دارد اردویی در خارج از کشور داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز