همراه با المپیک ریو؛

بلنجینی: با دیدگاه خوبی پا به المپیک گذاشته ایم

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۴۴۴۵۵۴
بلنجینی: با دیدگاه خوبی پا به المپیک گذاشته ایم
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: با قدرت بازی می کنیم و با دیدگاه خوبی پا به این رقابت ها گذاشته ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لورنزو بلنجینی بعد از پیروزی شاگردانش مقابل تیم مکزیک در نشست خبری گفت:  چنین دیدارهایی در پایان آسان بنظر می آیند اما قبل از بازی اصلا آسان نیست. با قدرت بازی می کنیم و با دیدگاه خوبی پا به این رقابت ها گذاشته ایم. از ابتدای مسابقات با همه توان، تمرکز خود را حفظ کردیم. به همین دلیل هم موفق شدیم.

وی تصریح کرد: بازی های بعدی مخصوصاً در برابر برزیل مسلماً سخت تر خواهد بود. از آنجایی که برزیل میزبان رقابت هاست، یکی از مدعیان قهرمانی نیز به شمار می آید. مطمناً سالن از حضور برزیلی ها پر می شود و بازی در چنین فضایی هیجان ببشتری برای ما خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال مکزیک نیز در این نشست خبری گفت: سرویس ایتالیایی ها دریافت های ما را با مشکل روبرو ساخت. به اعتقاد من بازیکنانم خوب ظاهر شدند. شروع خوبی را در ست اول و سوم داشتیم. گونزالو و اورلانا هم خوب بازی کردند. سد دفاعی ما توپ را به بیرون هدایت می کرد و توانستیم سرعت حملات را نیز تغییر دهیم. تیم ایتالیا قدرتمند است و به احتمال فراوان یکی از مدال آوران المپیک امسال نیز خواهد بود.

خورخه آزایر تصریح کرد: تجربه این بازی در آینده به کارمان خواهد آمد. امیدوارم لیگ مکزیک حرفه ای تر عمل کند تا ما هم بتوانیم برنامه های کوتاه مدت, میان مدت و بلند مدت خود را روی تیم ملی پیاده کنیم.

فیلیپو لانزا، بازیکن شماره 10 تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: خوشحالیم که در این بازی مهم هم موفق شدیم. فقط میخواهیم در مورد هر بازی در همان موقع بیندیشیم. باید عملکرد خوبی داشته باشیم، آگاهانه بازی کنیم و مثل بازی فینال به سراغ هر دیداری برویم.

نستور اورلانا، بازیکن شماره 17 تیم ملی والیبال مکزیک نیز در این نشست خبری گفت: بازی دشواری بود. سطح بازی ایتالیا بسیار بالاست. اولین باری بود که با چنین بازی پرتلاطمی روبرو شدیم. باید شکست امروز را به فراموشی بسپاریم و بر روی بازی بعدی و هر آنچه که انجام آن درست است، تمرکز کنیم.

نظر شما