همراه با المپیک ریو؛

موسوی: مقابل مصر محکوم به برد هستیم

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۴:۱۵
کد خبر: ۴۴۴۶۶۱
موسوی: مقابل مصر محکوم به برد هستیم
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل مصر محکوم به برد هستیم تا صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمحمد موسوی در پایان تمرین تیم ملی ایران پیش از مسابقه با مصر اظهار داشت: شروع خوبی در مسابقات نداشتیم که شاید هم طبیعی بود زیرا تجربه حضور در المپیک را نداشتیم. واقعا شرایط المپیک با هر تورنمنت دیگری فرق می کند.

وی افزود: پس از مسابقه با لهستان و کوبا شرایط بهتری پیدا کرده ایم. امیدوارم اول صعود خود از مرحله گروهی را قطعی کنیم و سپس خوش شانس باشیم تا در مرحله یک چهارم نهایی به حریف آسان تری برخورد کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: البته همه تیم هایی که به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند از بهترین های دنیا هستند اما تیم ما توانایی شکست هر تیمی را دارد و پیش از این هم این کار را انجام داده است. امیدوارم نتیجه ای در خور والیبال ایران به دست بیاوریم.

وی گفت: قطعا برای پیروزی مقابل مصر به میدان می رویم زیرا محکوم به برد هستیم. مصر تیم خوبی است اما از ما بهتر نیست. قطعا با همه توان خود وارد میدان می شویم و باید انرژی خودمان را برای مسابقه با روسیه نیز ذخیره کنیم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که ترجیح می دهید در مرحله یک چهارم نهایی با چه تیمی روبرو شوید؟ گفت: دوست دارم با آمریکا یا ایتالیا بازی کنیم زیرا سبک بازی آنها در مقایسه با برزیل و فرانسه شباهت بیشتری به ما دارد. البته هیچ چیزی در مرحله حذفی قابل پیش بینی نیست و نمی توانیم هیچ تیمی را از پیش برنده یا بازنده بدانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز