با محوریت اخلاق در ورزش؛

دوره تعالی معنوی ویژه مدرسین ورزش‌های همگانی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۴۴۸۳۵
دوره تعالی معنوی ویژه مدرسین ورزش‌های همگانی برگزار شد
چهارمین دوره تعالی معنوی با حضورحجت الاسلام احسانی مسئول فرهنگی فدراسیون ورزش های همگانی و اروجلو مسئول آکادمی ورزشهای همگانی، مرتضی تاج مهر، محمدعلی رهامی و امیر عظیم صحت مند روسای هیئت های ورزش همگانی استانهای اردبیل ، کهکیلویه و بویر احمد و یزد در بخش آقایان برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی؛  دوره تعالی معنوی ویژه مدرسین ورزش های همگانی با محوریت اخلاق در ورزش با حضور  41 نفر از آقایان  از استانهای سراسر کشور به میزبانی استان قم که یک هفته برای اقایان و یک هفته مختص بانوان است برگزار می شود.

در این دوره موضوعات متعددی از جمله مهارتهای آموزش غیرمستقیم آموزه های اخلاقی به مدرسی حجت الاسلام دکتر تاج بخش ، اصول اخلاق در ورزش به مدرسی حجت الاسلام دکتر حسینی هرندی و عبودیت و بندگی به مدرسی آیت الله توکل تدریس شد.

گفتنی است بازدید از بیت حضرت امام خمینی (ره) ،زیارت حرم مطهر حضرت معضومه (س) و شرکت در مراسم نماز جماعت حرم مطهر ایشان ، زیارت مسجد جمکران و زیارت بیت النور از جمله امور فرهنگی است که در حاشیه دوره تعالی معنوی فدراسیون ورزشهای همگانی انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز