نتایج کاروان ایران در هفته اول قابل پیش بینی بود

آقایان کارشناس! مردم را به اندازه دارایی ها متوقع کنید

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۸:۴۴
کد خبر: ۴۴۴۹۱۰
آقایان کارشناس! مردم را به اندازه دارایی ها متوقع کنید
مشخص نیست به چه دلیل برخی از کارشناسان سعی دارد با انتقادات ناجوانمردانه مردم را سرخورده و مایوس کنند!

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ همه اهالی ورزش و رسانه های ورزشی به خوبی آگاه بودند که کاروان ایران در هفته اول رقابت های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل توانایی کسب مدال دارد و چنین انتظاری هم وجود نداشت و چه بسا اگر مجتبی عابدینی می توانست از پس ناداوری در بازی نیمه نهایی رشته سابر برابر شمشیرباز آمریکایی برآید و روی سکو قرار بگیرد تنها بر اثر تلاش های شخصی اش بود و قبل از مسابقات هیچ کس از او انتظار چنین موفقیتی را نداشت و صد البته اکنون هم که روی پله چهارم جدول ایستاده چیزی از لیاقت هایش کم نشده و همه از نمایش های این شمشیرباز مازندرانی به نیکی یاد می کنند.
اما نکته تعجب آور در این میان فشار همجمه و انتقاداتی است که برخی در دستور کار خود قرار داده و کاروان اعزامی به المپیک را آماج نقدهای غیرمنصفانه و ناجوانمردانه قرار داده اند در حالی که همین افراد هم به خوبی می دانند کاروان ما در هفته اول قادر به کسب مدال نبود و تنها و تنها انتظار می رفت احسان حدادی عملکرد مناسب تری داشته باشد که به دلیل فراوانی این اتفاق نیفتاد ولی برخی منتقدان با حرف های مخرب خود نه تنها کاروان کشورمان را تحت فشار قرار دادند بلکه افکار عمومی را هم دچار یاس و ناامیدی و حتی سرخوردگی کردند.
درست است که مثلا دوومیدانی نتوانست انتظارات را برآورده کند اما مطمئنا رشته هایی مانند وزنه برداری، کشتی و تکواندو و... همچون المپیک لندن افتخارآفرین خواهند شد و ناکامی هفته اول کاروان ایران را جبران می کنند.
کاروان ما 4 سال پیش هم از روز هفتم با مدال برنز کیانوش رستمی، مدال آوری را آغاز کرد و اکنون هم دقیقا همین ورزشکار از روز هفتم فشار را از روی شانه های کاروان ایران برداشت به خصوص اینکه او توانست برنز دوره قبل را به طلا تبدیل کرده و به نوعی ناکامی احسان حدادی را جبران کند.
در این برهه حساس توقع به خصوص از رسانه های ورزشی و کارشناسان رشته های مختلف این است که براساس دارایی ها مردم را متوقع سازند.
دولت و البته جامعه ورزشی طی دو سال اخیر سنگین ترین معضلات اقتصادی را سپری کردند با این حال هر چه که در توان بود و از دست برمی آمد برای ورزشکاران انجام شد و کوتاهی صورت نگرفت و نتیجه ای هم که تاکنون به دست آمد غیرقابل پیش بینی نبود، بنابراین نباید مردم را مأیوس، ناامید و سرخورده کرد تا فکر کنند کاروان ایران تا اینجای رقابت ها شکست خورده محض بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز