همراه با المپیک ریو؛

اخلاقی: سنگ هم ببارد ما باید نتیجه بگیریم

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۱:۲۸
کد خبر: ۴۴۵۰۲۳
اخلاقی: سنگ هم ببارد ما باید نتیجه بگیریم
فرنگی‌کار المپیکی وزن ۸۵ کیلوگرم ایران گفت: ما برای کسب نتیجه به ریو آمده‌ایم، اگر سنگ ببارد و یا سیل بیاید باید بجنگیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حبیب‌الله اخلاقی درخصوص شرایط تمرینی ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران قبل از آغاز مسابقات کشتی در المپیک 2016 ریو اظهار داشت: خدا را شکر تمرین خوبی داشتیم و کارهایی که باید را مرور کردیم. یک روز دیگر سری اول بچه‌ها وزن‌کشی دارند. بچه‌های دیگر هم در کنترل وزن قرار دارند و به مرور زمان، وزن خود را کم می‌کنند. خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم سه روز خوب را برای ایران رقم بزنیم.

وی با اشاره به این مطلب که خاطره خیلی تلخی از المپیک 2012 لندن دارد، در مورد ارزیابی خود از فضای دهکده المپیک ریو گفت: شرایط خوب است و اگر خوب هم نباشد، ما باید نتیجه لازم را بگیریم. ما برای کسب نتیجه آمده‌ایم و اگر سنگ و سیل یا هر چیز دیگر ببارد، باید بجنگیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم. مطمئن باشید ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم. امیدوارم روز خوب ‌ما باشد و در نهایت همه چیز خوب تمام شود.

فرنگی‌کار المپیکی وزن 85 کیلوگرم کشور ایران خاطر نشان کرد: هدف این است که دل مردم را شاد کنیم. اگر اینجا چادر هم بگذارند، ما در چادر زندگی می‌کنیم تا بتوانیم روی تشک برویم و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

اخلاقی درباره این مطلب که گفته می‌شود در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی پنج شش مدعی حضور دارند که شرایطی مساوی دارند و چهره ویژه‌ای در میان آن ها دیده نمی‌شود، گفت: من هم با این حرف موافقم. اختلاف زیادی بین مدعیان این وزن نیست. در وزن 85 کیلوگرم پنج شش کشتی‌گیر هستند که در یک  رده قرار دارند. 10ـ 15 نفر هم هستند که در سطح پایین‌تری قرار دارند و کشتی‌گیران درجه دو در این وزن محسوب می‌شوند البته آنها هم صاحب مدال هستند و در مسابقات قاره‌ای و جهانی توانسته‌اند عنوان کسب کنند.

فرنگی‌کار المپیکی وزن 85 کیلوگرم درمورد این مطلب که سامان طهماسبی از آذربایجان، حریفان اوکراینی، روسیه‌ای و ازبکستان بهترین کشتی‌گیران وزن 85 کیلوگرم هستند، گفت: یک کشتی‌گیر مجارستانی هم هست که چند روز پیش در یک تورنمنت، کشتی‌گیر روسیه‌ای را شکست داد. او هم جزو مدعیان محسوب می‌شود. بعضی چهره‌های جوان هم در ریو حضور دارند، مانند کشتی‌گیر سوئدی که تازه آمده و سهمیه المپیک را گرفته است. یک کشتی‌گیر آلمانی هم هست که من او را ندیده‌ام.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم کشتی‌هایی که انتظار داریم را به نمایش بگذاریم و مطمئناً اگر بتوانیم کشتی‌های خود را بگیریم، می‌توانیم نتیجه لازم را به‌دست بیاوریم.

نظر شما