همراه با المپیک ریو؛

نصیری: این طلا حق وزنه برداری ایران و کیانوش بود

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۱:۱۹
کد خبر: ۴۴۵۱۴۰
نصیری معتقد است؛ رستمی در رقابت با وزنه بردار چینی، خیلی با مغز و باهوش توانست رکورد دنیا را به نام خود ثبت کند و این مدال طلا و رکورد شکنی حق وزنه برداری ایران و رستمی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نصیری قهرمان جهان، المپیک و اسطوره وزنه برداری کشورمان پس از دشت نخستین مدال طلای کاروان ورزش کشور در بازی های المپیک 2016 ریو توسط وزنه برداری و رکورد شکنی کیانوش رستمی، در خصوص کسب این نتیجه خوب برای وزنه برداری گفت: رشته وزنه برداری از ابتدای حضور کشورمان در بازی های المپیک همیشه مدال آور بوده است ولی نباید در رشته های مختلف ورزشی تفاوتی قائل شویم. همه از یک خانواده هستیم و باید به همه ورزش های اهمیت دهیم.

وی ادامه داد: همه مردم ورزشکاران شان را دوست دارند و با طلایی شدن کیانوش رستمی خوشحال شدند.

اسطوره وزنه برداری کشورمان درخصوص رقابت کیانوش رستمی در دسته85 کیلوگرم تاکید کرد: در رقابت دسته 85 کیلوگرم، کیانوش رستمی خیلی خوب عمل کرد. وزنه بردار چینی می خواست زرنگی کند ولی کیانوش با هدایت دکتر علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری،  وزنه های خوبی را  انتخاب کرد. رستمی نیز خیلی با مغز و باهوش توانست رکورد دنیا را به نام خود  ثبت کند. مسلماً این مدال طلا و رکورد شکنی حق وزنه برداری ایران و کیانوش رستمی بود.

قهرمان جهان و المپیک درخصوص رقابت دسته 94 کیلوگرم و حضور سهراب مردای روی تخته المپیک گفت: ابتدا باید یک نکته را بازگو کنم که سهراب مرادی از سوی فدراسیون قبلی بیهوده و بدون هیچ علتی بازنشسته شده بود ولی دکتر مرادی با تلاش و دقت خاص توانست مجدداً این وزنه بردار را به دنیای حرفه ای بازگرداند.

وی ادامه داد: سهراب مرادی به طور حتم با مهار وزنه های که در رکورد گیری تیم ملی به ثبت رسانده است، می تواند با فاصله زیاد مدال طلای دسته 94 کیلوگرم را از آن خود کند.همچنین علی هاشمی دیگر وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان نیز باید با برنامه خوب به سمت مدال آوری حرکت کند تا او نیز به مدال دست پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز