همراه با المپیک ریو؛

اکبری: حضور در جمع هشت تیم برتر المپیک فوق العاده است

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۴:۳۳
کد خبر: ۴۴۵۴۳۳
اکبری: حضور در جمع هشت تیم برتر المپیک فوق العاده است
کارشناس و مربی بین المللی گفت: والیبال ایران امسال نخستین حضور خود در المپیک را تجربه می کند و صعود به جمع هشت تیم برتر این بازی ها فوق العاده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان اکبری درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک گفت: صعود به جمع هشت تیم برتر کار بزرگی است و ملی پوشان ایران به موفقیت مهمی دست یافتند.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران به غیر از مسابقه با آرژانتین در سایر بازی ها بسیار خوب ظاهر شد، گفت: تیم ملی والیبال ایران بازی های سختی پیش رو دارد اما ملی پوشان کشورمان ثابت کردند که در دیدارهای دشوار بسیار بهتر ظاهر می شوند. تیم های کوبا و مصر در سطح والیبال ایران نبودند و به همین دلیل ایرانی ها مشکل خاصی برابر این تیم ها نداشتند.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران تصریح کرد: مسابقه با روسیه و دیدار مرحله یک چهارم نهایی، مسابقات سختی برای تیم ایران است اما لذت آن نیز برای ملی پوشان بیشتر است زیرا با بهترین های جهان مسابقه خواهند داد.

وی مسابقه با لهستان را یکی از زیباترین دیدارهای والیبال در چند سال اخیر دانست و گفت: هر دو تیم بسیار خوب بازی کردند و ایران نیز می توانست فاتح این مسابقه باشد، در مجموع این مسابقه فوق العاده بود.

اکبری در پاسخ به این سئوال که از گروه مقابل چه تیم هایی صعود می کنند، گفت: گروه مقابل گروه مرگ است، غیر از مکزیک، پنج تیم دیگر همه خوب هستند. قبل از شروع مسابقات کانادا زیاد مطرح نبود، اما عملکرد بسیار خوبی داشت و هر تیمی از این گروه حریف ایران شود، مسابقه سختی خواهیم داشت.

مربی بین المللی والیبال ایران با اشاره به نتیجه دیدار لهستان و روسیه در چهارمین روز مسابقات والیبال مردان المپیک که به سود روس ها به پایان رسید، گفت: تیم ایران باید مقابل روسیه امتیاز کامل کسب کند تا به عنوان تیم سوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
 

وی تصریح کرد: ایتالیا در المپیک امسال شرایط بسیار خوبی دارد و به عنوان تیم نخست گروه اول صعود می کند و اگر ایران رتبه چهارم گروه دوم را به دست آورد، باید با ایتالیا در مرحله حساس حذفی مسابقه دهد.
 
اکبری در پایان تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک 2016 ریو نخستین حضور خود در المپیک را تجربه می کند و در نخستین حضورش به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها نیز صعود کرده است که عملکرد بسیار مطلوبی برای تیم ایران محسوب می شود.
 
تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 30 دقیقه فردا (دوشنبه) در پنجمین و آخرین دیدار دور مقدماتی خود در المپیک ریو به مصاف روسیه مدافع عنوان قهرمانی مسابقات والیبال مردان المپیک 2012 لندن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز