همراه با المپیک ریو؛

اسپیرا: فرصتی برای آسوده خاطر بودن نداریم

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۷:۱۱
کد خبر: ۴۴۵۴۸۵
اسپیرا: فرصتی برای آسوده خاطر بودن نداریم
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: نسبت به چند روز قبل، از شرایط بهتری برخورداریم اما اصلاً فرصتی برای آسوده خاطر بودن نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جان اسپیرا بعد از پیروزی شاگردانش مقابل تیم فرانسه در نشست خبری گفت: نسبت به چند روز قبل، از شرایط بهتری برخورداریم اما اصلاً فرصتی برای آسوده خاطر بودن نداریم. باید تمرکز خود را بازیابیم و سه امتیاز دیگر با شکست مکزیک کسب کنیم تا صعود خود را به دور یک چهارم نهایی قطعی کنیم.

وی تصریح کرد: رمز اصلی پیروزی ما ثبات و توازن است. در این مسابقه توانستیم ست اول را به بازی برگردیم و ست چهارم را هم پس از اینکه ست سوم را با اختلاف امتیاز بالا باختیم، به سود خود به پایان رساندیم.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه نیز در این نشست خبری گفت: از نتیجه این بازی ناراحتم اما روحیه تیم ما ستودنی است. سعی کردیم هوشمندانه تر بازی کنیم و در برابر آمریکا چاره ای بیندیشیم.

لورنت تیلی تصریح کرد: ما در برابر آمریکایی باختیم که در ایده آل ترین حالت خود بازی کرد. نا امید و دلسرد نیستیم چون هر کاری را که ممکن بود انجام دادیم.

دیوید لی، کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا گفت: واقعاً به بازی و جنگندگی تیم خود افتخار می کنم. پشت دیوار دفاعی حمایت خوبی شدیم. برای کسب این برد مصمم بودیم و دوست داریم در میدان مسابقات بمانیم. می توانیم یک پیروزی دیگر در برابر مکزیک به دست آوریم و صعود خود را به یک چهارم نهایی قطعی کنیم. احساس می کنم تمام طول مسابقات جنگیدیم و برای هر امتیاز همانند بازی با برزیل تلاش کردیم. اگر به همین طریق بازی کنیم، شانس بیشتری برای ادامه بازی ها خواهیم داشت.

بنجامین تونیوتی، کاپیتان تیم ملی والیبال فرانسه نیز در این نشست خبری گفت: حیف شد که باختیم چون واقعاً خوب بازی کردیم. بازی مهیجی بود اما در آخر باختیم. به خوبی جنگیدیم و نکته خوب بازی هم همین است. تلاش خواهیم کرد راه چاره ای برای پیروزی در بازی بعد پیدا کنیم اما مطمئنم که با همین نگرش به میدان پا خواهیم گذاشت. رقابت در ست چهارم بسیار نزدیک بود. چند ضد حمله داشتیم اما امتیازآور نبود. اشتباهاتی هم مرتکب شدیم و ست آخر را بد تمام کردیم. در بازی های سطح بالا همین موارد جزئی هم موجب تفاوت می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز