همراه با المپیک ریو؛

منظمی: ملی پوشان والیبال کار بزرگی انجام دادند

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۴۵۵۵۶
منظمی: ملی پوشان والیبال کار بزرگی انجام دادند
مدیر تیم های ملی والیبال ایران گفت: صعود به جمع هشت تیم برتر المپیک کار بزرگی است که ملی پوشان ایران از عهده آن برآمده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین منظمی درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک گفت: ابتدا تولد امام رضا (ع) و صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر المپیک را تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که تیم ملی والیبال ایران در بازی های المپیک 2016 ریو نخستین حضور خود در المپیک را تجربه می کند، گفت: بنابر این در نخستین حضور، صعود به جمع هشت تیم برتر المپیک عملکرد کمی نیست و این موضوع نشان از توانایی والیبال ایران برای قرار گرفتن در جمع بهترین های جهان دارد.

مدیر تیم های ملی والیبال ایران گفت: نخستین هدف والیبال ایران صعود به جمع هشت تیم برتر در المپیک بود که محقق شد و حالا باید تلاش کنیم تا نخستین حضور با شگفتی های دیگر برای والیبال ایران همراه باشد.

وی با ابراز امیدواری برای کسب رتبه سوم گروه دوم در دور مقدماتی از سوی تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه مرحله حذفی بسیار حساس است و اگر ایران فاتح این مسابقه باشد، حماسه یا شگفتی دیگری خلق خواهد شد. اگر تیم ایران روسیه را شکست دهد، شرایطش برای کسب رتبه سوم جدول بهتر خواهد بود.

منظمی با اشاره به عملکرد مناسب تیم ملی والیبال ایران در دیدارهای خود در بازی های المپیک گفت: تنها مسابقه ای که ملی پوشان ایران در حد و اندازه خود نبودند، مسابقه نخست برابر آرژانتین بود، اما در سایر بازی ها خوب ظاهر شدند. تیم ایران حتی لهستان را می توانست شکست دهد و توانایی شکست روسیه را نیز دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما کدام تیم شرایط قهرمانی در بازی های المپیک را دارد، گفت: پیش بینی قهرمان در بین تیم های صعود کننده کار سختی است اما تیم ملی والیبال ایتالیا شرایط بسیار خوبی دارد و به نظر می رسد که در روزهای اوج خود است. این تیم یکی از مدعیان قهرمانی والیبال مردان المپیک در سال 2016 است.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 30 دقیقه فردا در پنجمین و آخرین دیدار دور مقدماتی خود در المپیک ریو به مصاف روسیه مدافع عنوان قهرمانی مسابقات والیبال مردان المپیک 2012 لندن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز