بهترین نفرات را گزینش خواهیم کرد

هادی‌زاده: دوومیدانی‌کاران با شرایط خوب راهی پارالمپیک خواهند شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۱:۵۴
کد خبر: ۴۴۵۵۹۵
هادی‌زاده: دوومیدانی‌کاران با شرایط خوب راهی پارالمپیک خواهند شد
رییس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان گفت: با توجه به بالا بودن تعداد ورزشکاران پرتابی‌ها نسبت به سایر رشته‌ها، بیشترین مدال ما در پرتابیها خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی‌اصغر هادی‌زاده بعد از پایان اردوی دوومیدانی‌کاران پارالمپیکی در کشور آذربایجان با ابراز رضایت از این اردو، اظهار کرد: اردوی آذربایجان اردوی بسیار خوبی برای آماده‌سازی دوومیدانی کاران پارالمپیکی از نظر روانی، تطابق شرایط آب و هوایی و مرتفع کردن نقاط ضعف تیم بود. قطعا با روحیه مضاعفی که دوومیدانی کاران در این اردو پیدا کردند با شرایط بهتری راهی بازی‌های پارالمپیک ریو خواهند شد.

وی زمان برگزاری اردوی نهایی تیم ملی دوومیدانی معلولان را چهارم شهریور عنوان کرد و گفت: این اردو که وصل به اعزام است از چهار شهریور در محل فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز و تا دهم شهریور که زمان اعزام تیم به بازی‌های پارالمپیک ریو است، ادامه خواهد داشت.

هادی زاده پیش‌بینی خود را از تعداد مدالهای دوومیدانی در بازیهای پارالمپیک ریو را بیش از 15مدال عنوان کرد و افزود: در این رقابت‌ها 26دوومیدانی کار متشکل از سه دونده، یک پرش طول و بیست و دو پرتابی در ریو شرکت خواهند کرد که از این تعداد سه دوومیدانی کار را بانوان تشکیل می‌دهند. البته در این دوره با توجه به افزایش دوبرابری تعداد دوومیدانی کاران اعزامی نسبت به بازی‌های لندن سعی کردیم بهترین نفرات و کسانی که شانس بالایی از نظر مدال‌آوری دارند گزینش کنیم. هرچند اعتقاد دارم مسوولین ما نباید به دنبال نتیجه‌گرایی باشند و هم اینکه تعداد شرکت‌کننده‌ها نسبت به دوره قبل افزایش پیدا کرده‌ است، افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است.

رییس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان در پایان پیرامون این پرسش که شانس مدال‌آوری در کدام رشته دوومیدانی بیشتر از سایر ماده‌هاست، خاطرنشان کرد: در تمام رشته‌ها ما شانس کسب مدال داریم اما با توجه به بالا بودن تعداد ورزشکاران پرتابی‌ها نسبت به سایر رشته‌ها، بیشترین مدال ما در پرتابیها خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز