همراه با المپیک ریو؛

فلاحتی‌نژاد: هاشمی جوان آینده‌داری است

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۲:۲۶
کد خبر: ۴۴۵۶۶۷
فلاحتی‌نژاد: هاشمی جوان آینده‌داری است
پیشکسوت وزنه‌برداری گفت: هاشمی برای نخستین‌بار در المپیک حضور یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد علی فلاحتی‌نژاد پیشکسوت وزنه‌برداری درباره طلایی شدن کیانوش رستمی و سهراب مرادی صحبت کرد.

وی با بیان اینکه  کیانوش رستمی رقابت بسیار نزدیکی با حریفان خود داشت، بیان کرد: رستمی با همه‌ی توان خود توانست رکورد المپیک را بدست آورد و این وزنه‌بردار کشورمان در رقابت‌های المپیک ریو عملکرد مناسبی داشت.

فلاحتی‌نژاد با تاکید بر اینکه سهراب مرادی در زمان تمرین و اردوهای خود وزنه‌های خوبی زد، افزود: زمانی که سهراب وزنه اول را بالای سر برد، کمی استرس بر وی وارد شد، اما توانست به مدال طلای المپیک ریو رسید.

وی درباره رقابت علی هاشمی در المپیک و کسب مقام هفتمی این دوره از رقابت‌ها، افزود: هاشمی برای نخستین‌بار در المپیک حضور یافت، وی جوان آینده داری است که در آینده می‌توان بر روی این ورزشکار حساب بیشتری باز کرد.

فلاحتی‌نژاد ادامه داد: هاشمی در تمرینات توانسته بود وزنه‌های بهتری را بالای سر خود ببرد اما به دلیل استرس و نبود تجربه کافی از رسیدن به مدال المپیک باز ماند.

پیشکسوت وزنه‌بردار درباره رقابت دیگر وزنه‌برداران در المپیک ریو، اضافه کرد: حریفان براری بسیار سر سخت هستند و این ورزشکار کار بسیار سختی دارد، اما وی می‌تواند با توانایی‌های خود به المپیک برسد.

وی با بیان اینکه بهداد سلیمی به دلیل مصدومیت، عمل جراحی سختی انجام داد، گفت: بهداد با توجه به رقابت سنگین اما توانایی  کسب مدال طلا را دارد، امیدوارم در رقابت‌های دیگر هم ملی‌پوشان وزنه‌برداری به مدال خوش رنگ طلا برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز