همراه با المپیک ریو؛

شکست سوریان در نخستین گام/ قهرمان المپیک لندن از نفس افتاد!

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۲:۵۰
کد خبر: ۴۴۵۶۸۴
شکست سوریان در نخستین گام/ قهرمان المپیک لندن از نفس افتاد!
رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ریو با شکست حمید سوریان مقابل حریف ژاپنی‌اش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، در ادامه نهمین روز رقابت‌های المپیک ریو و در نخستین روز برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی، حمید سوریان در دسته 59 به مصاف شینابو اوتا از ژاپن رفت.

هرچند اوتا پیش از این سوریان را شکست داده بود اما قهرمان المپیک لندن، مبارزه خود را بسیار خوب آغاز کرد و از ابتدا بر کشتی‌گیر ژاپن تاخت تا داوران به اوتا اخطار دهند و او در خاک کشتی‌گیر کشورمان بنشیند. سوریان در یک غافلگیری حریف خود را بارانداز کرد و در  ادامه، در سرپا یک بار دیگر با پیش‌انداز اوتا را خاک کرد تا وقت نخست 4 بر صفر به سود نماینده کشورمان در این وزن به پایان برسد.

در وقت دوم کشتی‌گیر ژاپن از خستگی سوریان استفاده کرد و در یک بدل‌کاری او را کنار تشک خاک کرد و 2 امتیاز را جبران کرد. عقب نشستن سوریان یک امتیاز دیگر برای حریف ژاپنی در بر داشت تا اختلاف به حداقل برسد و اوتا در 10 ثانیه به پایان کار سوریان را از تشک بیرون فرستاد تا با 2 امتیاز دیگر در مجموع 5 بر 4 از قهرمان المپیک لندن پیش بیفتد و در نهایت با همین نتیجه به پیروز ی برسد.

به این ترتیب سوریان باید منتظر مبارزه بعدی شینابو اوتا بماند تا در صورت پیروزی کشتی‌گیر ژاپن، شانس خود را برای کسب مدال برنز آزمایش کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز