همراه با المپیک ریو؛

عبدولی دومین کشتی‌گیر ناکام ایران/ روز بد فرنگی کاران در ریو

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۵:۱۲
کد خبر: ۴۴۵۶۹۹
عبدولی دومین کشتی‌گیر ناکام ایران/ روز بد فرنگی کاران در ریو
کشتی‌گیر وزن 75 کیلوگرم کشورمان هم در دور نخست مغلوب حریف خود شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ریو، سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم به مصاف مارک مدسن از دانمارک رفت.

عبدولی که می‌دانست حریف عنوان‌داری را پیش رو دارد از ابتدا سعی کرد با حملات پیاپی ابتکار عمل را از حریف خود بگیرد. تلاش‌های کشتی‌گیر کشورمان باعث شد داوران نخستین اخطار سه دقیقه نخست بازی را به مدسن بدهند. عبدولی اما در خاک هرچه کوشید نتوانست این  حریف را بارانداز کند. در ادامه مدسن با تجربه خود به اداره کشتی پرداخت تا وقت نخست بدون ثبت امتیاز برای دو حریف به پایان برسد.

با آغاز وقت دوم عبدولی سعی کرد با کمرگیری از مدسن امتیاز بگیرد اما دوران همان ابتدا به کشتی‌گیر کشورمان اخطار دادند تا در خاک مدسن بنشیند. مقاومت جانانه عبدولی در خاک باعث شد حریف دانمارکی کار مثبتی انجام ندهد و کشتی در سرپا دنبال شود.

در ادامه داوران یک اخطار به مدسن و یک امتیاز فنی به عبدولی دادند تا او علاوه بر پیش افتادن از حرف، مدسن را در خاک خود ببیند. باز هم در خاک اتفاقی نیفتاد و در سرپا این بار داوران یک امتیاز فنی به مدسن و یک اخطار به عبدولی دادند. کشتی‌گیر کشورمان در خاک امتیازی به حریف نداد  اما او مجبور بود در سرپا، در کمتر از 34 ثانیه از حریف خود امتیاز بگیرد اما موفق به این کار نشد تا مارک مدسن با امتیاز برابر و به دلیل کسب امتیاز آخر به پیروزی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز