همراه با المپیک ریو؛

بنا: برنز عبدولی برای من حکم طلا را داشت/ سوریان در روز خوب خودش نبود

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۱:۳۶:۲۰
کد خبر: ۴۴۵۷۸۰
بنا: برنز عبدولی برای من حکم طلا را داشت/ سوریان در روز خوب خودش نبود
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مدال برنز سعید عبدولی در بازی‌های المپیک برای من حکم طلا را داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد بنا بعد از کسب مدال برنز توسط سعید عبدولی در  المپیک 2016 ریو گفت: برنز عبدولی برای من حکم طلا را داشت.او دلاورانه جنگید و در کشتی اول مقابل حریف دانمارکی هم حقش پیروزی بود؛ همه از ما طلا می‌خواهند اما روز روز سوریان نبود. امیدوارم فردا و پس فردا شرمنده مردم نشویم.

وی درباره خداحافظی حمید سوریان از کشتی گفت: در این مورد چیزی نمی‌دانم، به هر حال هر آمدی یک رفتی دارد اما در جریان این موضوع نبودم. توقع نداشتیم که حمید با این شکل از کشتی خداحافظی کند اما خوشحالم که عبدولی برنز گرفت تا کمی ما را خوشحال کند.

بنا درخصوص عملکرد حمید سوریان گفت: هیچکدام از نفراتی که در المپیک لندن روی سکو بودند این دوره به مدال نرسیدند که نشان می‌دهد نسل کشتی در حال تغییر است. وقتی قانون عوض می‌شود ما هم باید تغییر کنیم. منطق حکم می‌کرد ما از باتجربه‌هایمان در المپیک استفاده کنیم چرا که المپیک جای تجربه‌اندوزی نیست.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره حریفان اخلاقی گفت: تمام قدرت‌های دنیا در این وزن هستند و کارش خیلی سخت است. اگر خیلی برای او شانس قائل شویم برنز بگیرد. البته تمام امید ما به روز آخر است که نوروزی و رضایی حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز