با اعلام رئیس کمینه فنی و توسعه فوتسال؛

صانعی، سرمربی تیم ملی شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۲:۴۳
کد خبر: ۴۴۵۸۶۳
صانعی، سرمربی تیم ملی شد
عباس ترابیان گفت: صانعی به زودی کادر فنی خود را معرفی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از تعیین کادرفنی تیم فوتسال زیر 20سال خبر داد.

عباس ترابیان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون گفت:  بنا بر ضرورت زمانی تعیین کادر فنی جهت تیم ملی فوتسال زیر 20 سال که اولین دوره مسابقات آن در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و ایران نیز یکی از متقاضیان این دوره از مسابقات است، نشستی را در کمیته فوتسال با حضور کفاشیان، افتخاری و بنده برگزار کرده و درباره موارد فوق به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
وی در ادامه گفت: با توجه به سوابق کاری، دیدگاه های بین المللی و قدرت و تحلیل فنی، علی صانعی به عنوان سرمربی این تیم از سوی کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی انتخاب و به هیات رئیسه فدراسیون معرفی خواهد شد و قرار است با نظر کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، صانعی کادر فنی خود را معرفی کند. در واقع وی بعد از اینکه از جام جهانی کلمبیا بازگشت، باید برنامه ریزی های خود را در این زمینه انجام و تمرینات تیم ملی زیر 20 سال آغاز شود.
ترابیان در پایان اضافه کرد: متعاقب این انتخاب، به زودی سرمربی و کادر فنی تیم ملی زیر 17 سال فوتسال آقایان نیز معرفی خواهد شد.
نظر شما